مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی کاپیتان ملی‌پوش پرسپولیس پس از تعویض مقابل صبای قم، قبل از نشستن روی نیمکت تیمش به سمت یکی از جانبازان جنگ تحمیلی رفت، او را در آغوش گرفت و بوسید تا نشان دهد قهرمان بودن بدون منش پهلوانی هیچ ارزشی ندارد.

 

جادوگر مدتی است که متحول شده و رفتاری نشان می‌دهد که مختص بزرگان است. او در بحث بازوبند کاپیتانی  تیم ملی هم رفتار بزرگ منشانه‌ای داشت و حاشیه‌سازی نکرد تا تیم کارلوس کوئیروش در آرامش کامل و با تمرکز بالا کارش را دنبال کند.

امروز هم می‌بینیم که بازیکن بزرگی همچون علی کریمی پس از اینکه از هیاهوی داخل زمین فارع می‌شود به سمت جانباز عزیزی می‌رود که روزی برای این مملکت جانش را کف دستش گذاشته و امروز شماره 8 محبوب پرسپولیس به پاس تمام بزرگواری‌هایی که جانبازان جنگ تحمیلی داشته‌اند او را در آغوش می‌گیرد.

 

حرکت جالب علی کریمی جای تقدیر داشت و این رفتار نشان می‌دهد که آدم‌های بزرگ همواره کارهای بزرگ و دور از ذهن انجام می‌دهند.

 

جادوگر همواره غیر قابل پیش‌بینی بوده. او امروز همانطور که درون زمین همه را متعجب می‌کند در خارج از زمین هم کارهایی می‌کند که قابل پیش‌بینی نیست و باعث بهت و حیرت همگان می‌شود.

 

کار زیبای علی کریمی را ستایش کرده و امیدواریم بازیکنان جوان فوتبال ایران درسهایی که باید از این بازیکن بزرگ بگیرند را گرفته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)