پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل پرسپولیس تا الان شناخت نداشتن کالدرون از بازیکنانش بود اما این سرمربی آرژانتینی قالب اصلی تیمش را پیدا کرده است.

«رضا جباری» روز چهارشنبه در خصوص برتری پرسپولیس برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر افزود: سرخ‌پوشان در این دیدار توانستند با ارائه عملکرد منطقی و درست سه امتیاز را تصاحب کنند. هر چند هنوز هم ضعف‌هایی وجود دارد اما در مجموع عملکرد تیم راضی کننده بود.

وی اظهار داشت: کالدرون در ۲ هفته اخیر به ترکیب اصلی خودش رسیده است و سرانجام ترکیب تیمش را پیدا کرد. ضعف‌هایی پیش از این در ترکیب وجود داشت اما رفته رفته مشکل حل شد و دیگر کالرون قالب اصلی تیمش را پیدا کرده است. در هفته‌های اخیر مشکلاتی مانند بازی دادن همزمان به «محمد نادری» و «محمد انصاری» در ترکیب، بکار نگرفتن بازیکنان در پست‌های تخصصی، پرسپولیس را اذیت کرد اما کالدرون دیگر از بازیکنانش به شناخت کافی رسیده و نتیجه آن هم موفقیت تیم است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس از نظر بازیکن مشکل نداشت. کالدرون در این هفته‌ها به نظر می‌رسد به خوبی از اطرافیانش مشاوره می‌گیرد و به همین خاطر این موضوع در تصمیمات وی تاثیر گذار بود. کالدرون توانایی‌های بازیکنانش را شناخته و به خوبی از آن بازی می‌گیرد.

جباری در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس تصریح کرد: ما در شرایط خیلی بدتر از این قهرمان شدیم. اوایل فصل کمی مشکل داشتیم و به خاطر شناخت نداشتن کالدرون از بازیکنان کمی فرصت‌سوزی کردیم اما اکنون در شرایط خوبی به صدر جدول نزدیک هستیم. می‌توانیم دوباره موفقیت‌هایمان را تکرار کنیم و منتظر چهارمین قهرمانی باشیم.

وی در مورد هم‌گروهی پرسپولیس با الدحیل قطر، الشارجه امارات و التعاون عربستان در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: نام پرسپولیس همیشه به تن رقیبان لرزه می‌اندازد و تیم‌ها همیشه به پرسپولیس به عنوان یک مدعی نگاه می‌کنند. شرایط مهیا است و برای موفقیت در آسیا باید چند بازیکن جذب شوند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: در آسیا هیچ حریف آسانی وجود ندارد و تیم‌های هم‌گروه همه در کشورهایشان مدعی اصلی قهرمانی هستند اما می‌توانیم به موفقیت پرسپولیس خوشبین باشیم و بین این تیم‌ها به عنوان تیم نخست به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیم‌های ایرانی چندین سال است که از کسب عنوان در آسیا باز ماندند، تصریح کرد: تنها فرق ما با سایر تیم‌ها در امکانات است. به طور حتم اگر امکانات امارات و یا قطر را داشتیم هر سال ما در آسیا عنوان‌دار می‌شدیم. ایران از نظر استعداد برزیل آسیا است و کمتر کشوری در دنیا است که استعدادهای ایران را داشته باشد اما از نظر امکاناتی در قیاس با کشورهای رقیب زیر صفر هستیم.

جباری گفت: فرق دیگر هم استفاده از بازیکنان خارجی است. تیم‌های چینی و ژاپنی و حتی عربی بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند که پول آنها اندازه بودجه تیم‌های ما است. تیم‌های ایرانی تا الان اگر عنوانی به دست آوردند و به جایی رسیدند فقط به خاطر غیرت بازیکنان بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)