مدیرعامل باشگاه آلومینیوم معتقد است عادل فردوسی‌پور در سقوط تیمش به دسته یک مقصر اصلی بوده، اما او هم چنان به 18 تیمی شدن لیگ امیدوار است.

حسین جباری‌زاده درباره سقوط آلومینیوم هرمزگان به دسته یک، بیان کرد: فدراسیون فوتبال زمانی که به باشگاه اعلام کرد جام حذفی را برگزار نمی‌کنیم، وحی منزل نبود و این قانون را برداشتند. پس کار سختی نیست و با ماندن دو تیم در لیگ، فوتبال ایران نابود نمی‌شود. آیا مشکل کل فوتبال ایران فقط دو تیم هستند؟ مشکل ما نبود برنامه‌ریزی و انسجام است.

 

وی ادامه داد: کجای دنیا تعداد تیم‌هایشان را کاهش می‌دهند؟ فقط آلومینیوم از این قانون ضرر کرد. فدراسیون فوتبال واقعا در حق ما ظلم کرد، چون هر سال سه تیم سقوط می‌کردند و ذوب آهن هم که خوشبختانه شرایط خوبی دارد و در پلی‌آف موفق می‌شود. بنابراین تنها آلومینیوم در این میان ضرر کرد، آلومینیومی که 16 امتیاز با انتهای جدول فاصله داشته و تمام امکانات حرفه‌ای و الزامات AFC را هم داراست. پس انصاف کجاست؟ الان تبریز باید سه تیم داشته باشد، اما هرمزگان یک تیم هم نخواهد داشت. تیم‌های لیگ تنها بین هفت، هشت استان تقسیم می‌شوند در حالی که ما 30 استان داریم. دلیل این لجباری چیست؟ با این حال ما هنوز امیدواریم که آقایان از تفکرات خودشان دست بردارند و به خواسته 16 باشگاه لیگ برتر و 20 باشگاه دسته یکی که نامه زدند، تن دهند.

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر این که آیا از عملکرد پرویز مظلومی رضایت دارد، مطرح کرد: مظلومی از هفت، هشت بازی که در خدمت تیم بود، 11 امتیاز گرفت و در کل شیوه تمرینی و عمومی تیم بهتر شد. به هر حال قوای ما هم همین بود و آلومینیوم همان تیمی است که نایب قهرمانی را از سپاهان گرفت، درباره‌ آینده مظلومی هم در جلسه روز دوشنبه صحبت خواهیم کرد.

 

جباری‌زاده در پایان "فردوسی‌پور" را مقصر اصلی سقوط تیمش دانست و به ایسنا گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرد که جام حذفی را برگزار نمی‌کند، اما فردوسی‌پور با اختصاص زمان بسیاری از برنامه اش این قضیه را منتفی کرد، در حالی که یک فیلم و مصاحبه از مخالفان 16 تیمی شدن نشان نداد. فردوسی‌پور اگر می‌خواهد دعای مردم هرمزگان پشت سرش باشد نظر سنجی را برگزار کند تا ببیند خواسته دل مردم ایران درباره تعداد تیم‌های لیگ برتر چیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)