پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حواشی تنها عاملی است که ممکن است باعث ناکامی احتمالی پرسپولیس شود چرا که این تیم از نظر فنی هنوز هم بهترین تیم ایران است.

رضا جباری با اشاره به شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه شرع مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران گفت: شرایط تیم خوب است و امیدواریم که پرسپولیس امسال هم بتواند موفقیت‌های اخیرش را تداوم ببخشد چرا که این پتانسیل در تیم امسال وجود دارد.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت پرسپولیس در سال‌های اخیر آرامش تیم بود و بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ هم باید این آرامش حفظ می‌شد اما شرایط به نحو دیگری رقم خورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: پرسپولیس از نظر ترکیب بازیکنان، بهترین تیم ایران است و نسبت به سال‌های قبل شاید بهتر هم شده باشد. از طرفی گابریل کالدرون هم مربی شناخته شده‌ای است که نشان داده می‌تواند تیم را موفق کند. تنها عاملی که باعث نگرانی همه ما شده است، حواشی است چرا که این مساله می‌تواند آثار ویرانگری داشته باشد.

جباری خاطرنشان کرد: این حواشی به وجود آمده در مورد تغییرات مدیریتی روی تیم تاثیر دارد. اگر قرار است تغییرات انجام شود، هر چه زود تر این کار عملی شود و اگر هم قرار نیست تغییراتی انجام شود، وزارت ورزش هر چه زودتر اعلام کند تغییراتی در کار نیست تا آرامش به تیم بازگردد. باید حواشی مدیریت شود.

وی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در لیگ برتر موفق شود؟ اضافه کرد: پرسپولیس از نظر بازیکن و کیفیت هنوز هم اختلاف زیادی با تیم‌های دیگر دارد. از طرفی بازیکنان حفظ شده‌اند و از طرفی دیگر چند ملی‌پوش هم به پرسپولیس اضافه شده‌اند. کالدرون هم که مربی با نظمی و مدیری است که توانایی این را دارد تا تیم را قهرمان کند. فقط آرامش دوباره باید به پرسپولیس بازگردد.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در رابطه با شرایط آکادمی این باشگاه خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه روز قبل برای انجام تمرین قبل از مسابقه به ورزشگاه محل تمرینمان مراجعه کردیم اما مسئولین زمین اعلام کردند که به خاطر بدهی پرسپولیس اجازه تمرین را به ما نخواهند داد. با این حال با پیگیری و توافقی که صورت گرفت، مسئولان ورزشگاه لطف کردند و دو روز زمان دادند تا بتوانیم تمرین و مسابقه را برگزار کنیم. از طرفی حقوق مربیان هم بیش از ۱۱ ماه است به تعویق افتاده و شرایط برای کار سخت است. با این حال امیدواریم که روزی شرایط بهبود پیدا کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)