مرجع خبری پرسپولیس : با وجود همه ابهامات حل نشده، جدايي لوكا بوناچيچ از تيم فوتبال سپاهان قطعي شد، اما او در جلسه امروز(جمعه) با مديرعامل و رييس هيات مديره باشگاه سپاهان، درباره چگونگي جدايي‌اش توافق مي‌كند!

سرانجام مشكلاتي در همكاري لوكا بوناچيچ و مسوولان تيم فوتبال سپاهان وجود داشت باعث جدي شدن قطع همكاري او با سپاهاني‌ها شد. جدايي كه چهارشنبه بخاطر حاضر نشدن بوناچيچ بر سر تمرين‌هاي تيم سپاهان بروزي عيني يافت؛ هرچند باشگاه سپاهان تلويحا اين جدايي را تكذيب كرد، اما در واقع همان موقع كه حتي از مدتي پيش اين موضوع قطعي شده بود!

** باشگاه سپاهان: بوناچيچ خواسته بود تا چند نفر از اعضاي كادرفني كنار تيم نباشند

مدير روابط عمومي باشگاه سپاهان درباره علت حاضر نشدن بوناچيچ در تمرين روز چهارشنبه تيم گفته بود: ” بوناچيچ از مسوولين باشگاه سپاهان خواسته بود تا تعدادي از بازيكنان و اعضاي كادر فني تيم در مسابقه بعدي تيم سپاهان كه مقابل تراكتورسازي خواهد بود، طلايي‌پوشان را همراهي نكند. ‌در همين رابطه هم مسوولان باشگاه سپاهان از لوكا خواستند كه علت اين موضوع را با يك درخواست كتبي به باشگاه ارائه دهد تا كميته انضباطي باشگاه درباره آن تصميم بگيرد، اما مربي كراوت از اين كار امتناع ورزيد و امروز بر سر تمرين سپاهان حاضر نشد. به همين دليل كريم قنبري سپاهان را تمرين داد.” ضمنا قنبري هدايت سپاهان در بازي امروز مقابل تراكتورسازي را هم برعهده دارد.

** آيا علت جدايي سرمربي كروات بخاطر نتايج سپاهان است؟!

سپاهان اكنون با 14 امتياز در رده پنجم جدول و بالاتر از تيم‌هايي چون پرسپوليس و فولاد قرار دارد؛ اين تيم در آخرين بازي خود سه بر صفر مغلوب تيم مس شد هرچند پيش از آن توانسته بود با چهار گل سايپا را شكست دهد. بنابراين نتايج اين تيم در 9 هفته گذشته نمي‌تواند دليل جدايي او باشد. همچنين حذف سپاهان از ليگ قهرمانان به اذعان مديران سپاهان بخاطر ضعف‌هاي مديريتي و سرپرستي تيم بوده كه باز اين هم دليلي براي كنار رفتن لوكا نيست!

** اختلاف با كريم قنبري كجاي ماجراست؟

الان هم به نظر نمي‌رسد مديران سپاهان در نهايت دلايل فني را علت اين قطع همكاري عنوان كنند؛ در مقابل بايد نظرات بوناچيچ كه بيشتر از يكماه است تمايلي به همكاري با كريم قنبري (دستيارش در كادر فني) ندارد را شنيد. اختلافات اين دو به حدي بود كه حتي چهار روز پيش از بازي رفت مقابل السد زمزمه‌هايي مبني بر جانشيني مجيد بصيرت با قنبري به گوش مي‌رسيد. بصيرت چهارشنبه در گفت‌وگويي با ايسنا عنوان كرد بوناچيچ خواسته بود كه قنبري مدتي استراحت كند تا درباره‌اش تصميم بگيرند.

** سپاهاني‌ها تمايل به ادامه همكاري با لوكا نداشتند!

اين مربي كروات هرچند اظهارنظر رسمي در اين باره نداشته، اما در بيان كلي و غيررسمي اعتقاد داشته كه مسوولان باشگاه سپاهان در وهله اول تمايل به ادامه همكاري با او نداشتند، بنابراين زمينه را براي همكاري بهتر فراهم نكرده و خواسته‌هايي دارند كه غيرقابل اجراست.

** لوكا توافقي از سپاهان جدا مي‌شود!

در نهايت هرچند سوالات و ابهامات زيادي پيرامون اين موضوع وجود دارد اما در هر حال بايد جدايي لوكا از سپاهان را بايد قطعي دانست و چگونگي اين جدايي هم به جلسه امروز (جمعه) يا نهايتا فرداي او با سپاهاني ها بستگي دارد؛ نشستي كه عليرضا رحيمي مديرعامل و حسيني رييس هيات مديره باشگاه سپاهان رودررو با بوناچيچ مذاكره و درباره نحوه جدايي او، حساب و كتاب‌هاي مالي و احتمالا مصاحبه‌هاي لوكا در اين‌باره، توافق خواهند كرد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)