مرجع خبری پرسپولیس : مسئولان باشگاه پرسپولیس برای ترمیم این تیم درون دروازه به دنبال عقد قرارداد با وحید طالب‌لو هستند و در این ارتباط مذاکراتی نیز با باشگاه شاهین بوشهر داشته‌اند.

دریافت 18 گل در 16 بازی نمی‌تواند کارنامه خوبی برای خط دفاع و دروازه بان تیم پرسپولیس باشد. برای حل این مشکل حتی “هاروت ابراهامیان” نیز به عنوان مربی دروازه‌بانان جانشین سعید عزیزیان شد اما پرسپولیس همچنان بد گل می‌خورد.

براساس این گزارش، مسئولان باشگاه پرسپولیس که رابین کازان روسیه را خواهان علیرضا حقیقی می‌بینند به دنبال جذب دروازه بانی باتجربه هستند تا ضمن تقویت این تیم درون دروازه در صورت جدایی احتمالی حقیقی مشکلی نداشته باشند.

گزینه اول آنها وحید طالب‌لو است که در این رابطه مذاکراتی بین طرفین طی روزهای گذشته انجام شده است. طالب‌لو که برای جدایی از شاهین بوشهر با مشکل رضایتنامه روبه‌رو است، حضور در جمع سرخپوشان را منوط به دریافت رضایتنامه‌اش از این باشگاه کرده است.

در این رابطه مذاکراتی بین مسئولان دو باشگاه پرسپولیس و شاهین بوشهر صورت گرفته که هنوز به توافقی منجر نشده است.

 

از سوی دیگر محمد محمدی دروازه بان تیم فوتبال داماش نیز در خصوص شایعه حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: باشگاه‌های سایپا و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن من هستند. البته یکی از مسئولان ارشد باشگاه پرسپولیس با من تماس گرفت و خواهان حضورم برای نیم فصل دوم در این تیم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)