مرجع خبری پرسپولیس : یکی از اعضای کمیته فنی پرسپولیس اعلام کرده است که دیگر در جلسات سرخپوشان شرکت نخواهد کرد.


به نقل از برنا ، یکی از اعضای کمیته فنی پرسپولیس در تماس با سرپرست این باشگاه اعلام کرده است که دیگر در جلسات سرخپوشان شرکت نخواهد کرد؛ قضیه ای که هنوز از سوی مسوولان باشگاه رسانه ای نشده است.

 

 

بعد از قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی بود که علی دایی(سرمربی وقت) اعلام کرد کمیته فنی نیاز به افراد باتجربه و کسانی که عمر خود را در فوتبال سپری کرده اند دارد تا جلسات این تیم کمی رنگ و روی فوتبالی بگیرد.

 

حبیب کاشانی در اولین اقدام، بیژن ذوالفقارنسب، محمد زادمهر و محمد پنجعلی را به عنوان اعضای کمیته فنی منصوب کرد و جلساتی برای انتخاب سرمربی پرسپولیس برگزار شد.

 

بعد از انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی پرسپولیس، محمد مایلی کهن هم به مجموعه پرسپولیس اضافه شد تا وی بتواند کمک حال مدیریت باشد. 

 

موضوع اختلاف مایلی کهن و ذوالفقارنسب همان چیزی بوده که شایعه اش مطرح شده بود اما مسوولان پرسپولیس اشاره ای به آن نداشته اند.

 

البته ذوالفقارنسب درباره نیامدنش به جلسات کمیته فنی اعلام کرده، قبل از حضور مایلی‌کهن در پرسپولیس در جلسات حاضر نشده و این قضیه ارتباطی به حاجی مایلی ندارد. 

 

یک منبع آگاه خبر می دهد که ذوالفقارنسب در تماسی تلفنی با پرسپولیسی ها اظهار داشته دیگر نمی تواند با پرسپولیس همکاری کند و در این تیم فعالیتی نخواهد داشت. 

 

ذوالفقارنسب این روزها درباره مسایل باشگاه پرسپولیس حرفی نمی زند و نزدیکان وی می دانند که دیگر با این باشگاه همکاری نخواهد کرد.

 

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)