۵ بازیکن تیم فوتبال استقلال به صورت رسمی از این باشگاه جدا شدند.

لیگ هجدهم برای تیم استقلال در شرایطی به پایان رسید که مسئولان این باشگاه برای حضور پرقدرت در لیگ نوزدهم به فکر استخدام مربی ایتالیایی هستند اما آبی پوشان هنوز به صورت رسمی وارد نقل و انتقالات نشده اند.

اگر چه استقلالی‌ها به دنبال نفراتی مثل سید محمد حسینی، رضا اسدی، علی دشتی، سیاوش یزدانی و … هستند اما هنوز به صورت رسمی قراردادی با این نفرات امضا نشده است.از سوی دیگر آبی پوشان تا همین امروز چند بازیکن فصل گذشته خود را رسما از دست داده‌اند.

خسرو حیدری مدافع راست استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کرده، اللهیار صیادمنش راهی فنرباغچه ترکیه شده، روزبه چشمی به مسئولان این باشگاه جدایی رسمی خود را اعلام کرده، گادوین منشا و ایسما نیز با توافق از این باشگاه جدا شده اند تا به این ترتیب استقلالی‌ها نسبت به فصل گذشته ۵ بازیکن خود را تا امروز از دست داده باشند.

تکلیف تعدادی از بازیکنان این تیم هم که با این باشگاه قرار ندارند تا امروز مشخص نشده است، سید مهدی رحمتی، سید حسین حسینی، پژمان منتظری، ووریا غفوری، علی کریمی و امید نورافکن با این باشگاه قراردادی ندارند و تکلیف آنها با این باشگاه تا امروز مشخص نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)