مرجع خبری پرسپولیس : با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر ، مرحله یک چهارم پایانی بازی های جام حذفی 90-89 (گرامی داشت آزادسازی خرمشهر) از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های فوتبال پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان یکشنبه هفته آینده طی آخرین دیدار از مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت تا آخرین تیم صعود کننده به مرحله نیمه پایانی مسابقات جام حذفی را تعیین کنند.

 

پرسپولیسی ها برای راهیابی به این مرحله ابتدا نفت محمود آباد را در تهران شکست دادند و سپس داماش را گیلان مغلوب کرده و راهی یک چهارم پایانی شدند.

 

از سوی دیگر سپاهان نیز با شکست راه آهن شهرری به مرحله یک چهارم پایانی رسیده و برنده دیدار پرسپولیس و سپاهان باید به دیدار فولاد خوزستان برود که پیش از این با شکست استیل آذین به این مرحله راه یافته است.

 

اما در سمت دوم جدول استقلال با شکست شهرداری یاسوج به نیمه نهایی رسیده و باید در این مرحله به مصاف ملوان بندرانزلی برود که در یک چهارم پایانی تراکتورسازی را از پیش رو برداشته است.

 

اگر پرسپولیس بتواند از سد سپاهان بگذرد ، برنده مسابقه پرسپولیس-فولاد و ملوان-استقلال برگزار کننده فینال جام حذفی خواهند بود و احتمال برگزاری دربی هفتاد و یکم پایتخت در جام حذفی بسیار بالا می رود.

 

با توجه به میزبانی پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان این تیم باید در اهواز به مصاف فولاد برود و مسابقه فینال نیز به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.

 

برنامه ادامه بازی ها به شرح زیر است:

 

یکشنبه هشتم خرداد 1390 (مرحله یک چهارم)

پرسپولیس – سپاهان (ورزشگاه آزادی تهران) ساعت19:30

 

پنجشنبه 12 خرداد 1390

برنده دیدار پرسپولیس – سپاهان در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم فولاد خوزستان می رود.

ملوان – استقلال (ورزشگاه تختی انزلی) ساعت 17 (مرحله نیمه نهایی)

 

دوشنبه شانزدهم خرداد 1390

فینال دیدار رفت (اگر فینالیست ها از دو استان باشند)

 

سه شنبه هفدهم خرداد 1390

فینال تک بازی (اگر فینالیست ها از یک استان باشند)

 

پنجشنبه نوزدهم خرداد 1390

فینال دیدار برگشت (اگر فینالیست ها از دو استان باشند).

 

نمودار قرارگیری تیم های باقی مانده در جام حذفی به شرح زیر است:

 

http://up.perspolisnews.com/images/f9piehk4uvatkvuijp0i.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)