پرسپولیس نیوز: تیم فوتبال سپاهان اصفهان با وجود تساوی مقابل سایپا و نیز بهره بردن از لغزش تراکتور، همچنان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال باقی ماند.

نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز (جمعه) وارد هفته هشتم شد. در مهمترین بازی هفته، سپاهان مقابل سایپا متوقف شد تا با همین یک امتیاز و با استفاده از شکست تراکتور، همچنان در صدر جدول لیگ برتر حضور داشته باشد. تراکتور هم با شکستی که در آبادان مقابل صنعت نفت آبادان متحمل شد، در رده دوم جدول باقی ماند.

شاگردان گابریل کالدرون در پرسپولیس با شکست سنگین تیم شاهین شهرداری بوشهر، با ۱۵ امتیاز و صعودی دو پله‌ای، به رده چهارم جدول رسیدند. شاهینِ یک امتیازی هم با تفاضل گل ۱۵-، در انتهای جدول باقی ماند. صنعت نفت با کسب پیروزی شیرین برابر تراکتور، ۱۵ امتیازی شد تا به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سرخپوشان، در جایگاه پنجم جدول حضور داشته باشد. فولاد هم با شکست نساجی و امتیاز مشابه با پرسپولیس و صنعت نفت، به رتبه ششم جدول سقوط کرد.

امروز همچنین استقلال با برتری برابر پارس جنوبی جم، ۱۲ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجدسلیمان، به رتبه هفتم جدول رسید. ذوب‌آهن نیز با شکست مقابل پیکان، با چهار امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت تا در کنار گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر، هنوز بردی کسب نکرده باشد.

نتایج دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

ماشین‌سازی تبریز صفر – نفت مسجدسلیمان صفر
سپاهان صفر – سایپا صفر
پیکان ۲ – ذوب‌آهن اصفهان یک
شاهین شهرداری بوشهر صفر – پرسپولیس ۵
فولاد خوزستان یک – نساجی مازندران صفر
صنعت نفت آبادان ۲ – تراکتور تبریز یک
استقلال ۲ – پارس جنوبی جم صفر

جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال در زیر آمده است:

تنها دیدار باقیمانده هفته هشتم لیگ برتر، روز ۲۴ آبان بین تیم‌های شهر خودرو و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)