یکشنبه 6 بهمن (21:00) 

مرجع خبری پرسپولیس : فیروز كریمی: استقلال قهرمان می شود اما با قضا، قدر، داوری، جدول، قرعه

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تنها رقیب استقلال برای قهرمانی را ذوب آهن دانست و افزود: قهرمان لیگ برتر ایران در چرخه شش تیمی استقلال ، پرسپولیس ، سپاهان ، صبا ، ذوب آهن و پیكان مشخص می شود و استقلال تهران تقریباً بیشتر میادین سخت خود را سپری كرده است و تیم هایی كه در آینده مقابل استقلال قرار خواهند گرفت نمی توانند این تیم را متوقف كنند .

فیروز كریمی” افزود : پرسپولیس ، صبا باتری و سپاهان در این فصل گاف های زیادی دادند و از چرخه و گردونه رقابت قهرمانی لیگ برتر كنار رفتند.

وی گفت : در بازی مقابل استقلال بیشترین فشار را به تیم مقابل آوردیم ولی این تیم با شانس ، قضا ، قدر ، قرعه ، جدول و داور از میادین سخت عبور می كند و تنها میدان سخت استقلال بازی مقابل پرسپولیس است .

سرمربی تیم فوتبال صبای قم درباره پرسپولیس هم تاكید كرد : این تیم دائماً از قافله عقب می ماند و نمی تواند همه بازی های آینده را برنده باشد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت : پرسپولیس وقتی به ملوان در تهران می بازد گافی عظیم داده است و وقتی از مس یك امتیاز می گیرد از گردونه قهرمانی خارج شده است و در همین راستا وضع صبای قم هم بهتر نیست چون شانس ما برای قهرمانی از همه تیم ها بیشتر بود ولی وقتی از 3 بازی 2 دو امتیاز می گیریم با دست خود از كورس قهرمانی خارج می شویم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)