کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای جدید خود را صادر کرد.

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت مجید ایوبی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر این باشگاه به پرداخت مبلغ ۵۴۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۹ میلیون و ۶۲۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت محمد قاضی نجف آبادی از باشگاه پیکان، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته به انضمام مبلغ ۴۳ میلیون و ۱۶۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم می گردد.

*در پرونده شکایت باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه (فولاد خوزستان) به محرومیت از ثبت قرارداد با هر بازیکن جدید (داخلی و خارجی) به مدت دو دوره زمانی کامل و متوالی نقل و انتقالات محکوم می گردد. همچنین کمیته وضعیت در خصوص الزام محمد بلبلی به پرداخت غرامت با توجه به عدم مطالبه آن از سوی خواهان مواجه به تکلیفی نمی باشد.

*براساس رای صادر شده در پرونده شکایت محمد جلیزی از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴ میلیون و ۹۷۰ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت جواد مولایی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه محکوم به پرداخت ۳۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۸۰ ریال بابت هزینه دادرسی شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به مابقی خواسته خواهان قرار رد دعوا را صادر کرد.

*با توجه به شکایت غلامرضا دلگرم از باشگاه ایرانجوان بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۹۶۸ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۶۴ میلیون و ۷۰۲ هزار و ۴۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی محکوم گردید.

آرای صادره ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)