دوشنبه 30 دی (18:20) 

مرجع خبری پرسپولیس: پاداش بازيكنان پرسپوليس پرداخت شد

پاداش بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پس از تمرين امروز از سوي محمود خوردبين پرداخت شد.

پس از تمرين امروز بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس پاداش هاي‌ بازي‌ مقابل پاس همدان و فولاد خوزستان را دريافت كردند.
گفتني است روز گذشته خوردبين پاداش‌هاي بازيكنان را از باشگاه تحويل گرفته بود.

جرايم متعدد براي باشگاه پرسپوليس:

* جريمه مالي پرسپوليس
بنابر راي كميته انضباطي هواداران باشگاه پرسپوليس در ديدار با ملوان انزلي مبادرت به تخريب 54 عدد صندلي كردند. بنابراين در اجراي تبصره ماده 71 آيين نامه باشگاه مكلف به پرداخت پنج ميليون و چهارصد هزار ريال به عنوان خسارت و واريز به حساب مجموعه ورزشي آزادي است.

* جريمه ذوب آهن و پرسپوليس
طبق گزارش داور مسابقه بين تيم هاي ذوب آهن و پرسپوليس، تيم ذوب آهن داراي چهار بازيكن اخطاري در مسابقه فوق الذكر بوده به همين علت كميته انضباطي تيم مذكور را به دو ميليون ريال جريمه نقدي محكوم و در خصوص فحاشي تماشاگران تيم ذوب آهن اصفهان به داور و سرمربي تيم پرسپوليس، باشگاه ذوب آهن، منطبق با ماده 71 آيين نامه به توبيخ كتبي با درج در پرونده و پرداخت ده ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
ضمنا در خصوص فحاشي تماشاگران تيم پرسپوليس با الفاظ ركيك به داور منطبق با ماده 71 آيين نامه ، اين باشگاه را به توبيخ كتبي با درج درپرونده و پرداخت ده ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

*جريمه دوباره براي پرسپوليس
طبق گزارش مدير مجموعه ورزشي آزادي و صورتجلسه تنظيمي منضم به آن در جريان مسابقه فوتبال بين تيم هاي پرسپوليس و سايپا كرج كه در تاريخ 19/9/87 به ميزباني سرخپوشان برگزار شد تماشاگران منتسب به تيم ميزبان مبادرت به شكستن 38 صندلي كردند و طبق ماده 71 آيين نامه باشگاه پرسپوليس مكلف به پرداخت 000/800/3 ريال به عنوان جبران خسارت و واريز به حساب مجموعه ورزشي آزادي است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)