امیر قلعه‌نویی می‌گوید بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال تنها تصمیم خود او بوده است و استقلال تنها یک مکتب دارد و آن هم مکتب استقلال است.

ایسنا،  سرمربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: به هر حال نگاه من به فرهاد نگاه سرمایه‌ای بود. او سرمایه ملی فوتبال ایران است. من به او نگاهی برادرانه داشتم. می‌خواهم درباره مسئله‌ای صحبت کنم که کسی از آن خبری نداشت. مجیدی قبل از آن که به دفتر فتح‌الله‌زاده برود به خانه من آمد و ما با هم یک ساعتی صحبت کردیم و اگر سوء تفاهمی هم وجود داشت، برطرف شد.

 قلعه‌نویی ادامه داد: فرهاد مجیدی کسی است که برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. ما در باشگاه‌مان یک مکتب بیشتر نداریم و آن هم مکتب استقلال است و فرهاد هم جزو این مکتب است. ابتدای فصل پیشنهاد دادم که مجیدی به استقلال بیاید و الان هم که او به استقلال برگشته با تصمیم خود من بوده است. چند روز پیش هم گفتم که الان و در شرایطی که استقلال در صدر جدول است خواسته‌ام مجیدی به استقلال برگردد. او زحمات زیادی کشیده و نباید آن‌ها را فراموش کنیم ضمن اینکه من دوست داشتم او در زمان من از فوتبال خداحافظی کند.

 وی درباره بحث بازوبند کاپیتانی هم گفت: این مسئله اهمیتی ندارد. آنقدر هدف‌های ما بزرگ هستند که مسئله کاپیتانی چندان مهم نیست. ضمن اینکه خود بازیکنان استقلال بازیکنان بامعرفتی هستند.  قلعه‌نویی در ادامه درباره موافقت شورای تامین استان لرستان با برگزاری دیدار استقلال با گهر در دورود گفت: وظیفه ما این است که هر جا سازمان لیگ اعلام می‌کند بازی کنیم اما حرف ما این است که آیا شرایط برای برگزاری این بازی آن هم برای دیداری که یک طرفش استقلال است فراهم است یا خیر؟ آیا کسانی که چنین تصمیمی گرفته‌اند تجربه برگزاری چنین بازی‌ای را در این شهر داشته‌اند؟ پس از سال‌ها هنوز کسی حادثه ساری را فراموش نکرده است. این چیزی است که ما می‌گوییم باید مسئولان در تصمیم‌گیری‌شان لحاظ کنند. به هرحال حضور استقلال و پرسپولیس در شهرهای مختلف هواداران زیادی را به ورزشگاه‌ها می‌کشاند و همین مسئله حساسیت‌ها را برای میزبانی از این دو تیم سخت می‌کند چه برسد به شهری که می‌خواهد برای نخستین بار میزبان چنین مسابقه‌ای باشد.

وی با بیان اینکه هنوز میزبانی دورود رسما به باشگاه استقلال اعلام نشده است، گفت: اگر این مسئله به صورت رسمی اعلام شود، ما از آن تمکین خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا در فاصله 72 ساعت تا برگزاری این دیدار کار برای هماهنگی سفر استقلال به لرستان سخت نمی‌شود به ایسنا گفت: طبیعتا اگر یک هفته جلوتر می‌دانستیم می‌توانستیم بهتر برنامه‌ریزی کنیم اما صحبت من این است که آیا مسئولانی که چنین تصمیمی گرفته‌اند تجربه برگزاری این بازی را در شهرشان داشته‌اند؟ به هر حال اگر واقعا تصمیم‌شان این باشد، ما تمکین می‌کنیم و به دورود می‌رویم چه اینکه در گذشته تقریبا در همه شهرهای ایران بازی کرده‌ایم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به حضور شما در لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی رقابت‌های حذفی را جدی خواهید گرفت یا خیر گفت: خوشبختانه آنقدر بازیکن خوب داریم که باید هر سه جام را جدی بگیریم اما بحث من این است که در بازی با گهر خدای ناکرده مشکلی پیش نیاید. این چیزی است که فارغ از نتیجه باید به آن فکر کنیم. چند روز پیش در خبرها خواندم که یک داور در خلال سفرش تصادف کرده و درگذشته است. آیا خانواده او می‌توانند برای یک عمر این حادثه را فراموش کنند؟ می‌خواهم بپرسم اگر آن روز ما با اتوبوس به شمال می‌رفتیم و اتفاق مشابهی برای ما بود آیا سه امتیاز ارزش آن کارها را داشت و آقایان خوشحال می‌شدند؟ به اعتقاد من باید در تصمیم‌گیری‌هایمان با دید بازتری اقدام کنیم.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا نگرانی‌های شما درباره تقویت تیم با جذب بازیکنانی نظیر مجیدی، کاماچو، حاتمی و… برطرف شده است گفت: این نگرانی‌ها برطرف شده اما ما باید در یکی دو پست دیگر تیم را تقویت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)