محرومیت یکساله تماشاگران متخلف

مرجع خبری پرسپولیس : كميته انضباطي راي خود را در خصوص ديدار پرسپوليس و استقلال كه روز گذشته (چهارشنبه) با تخلفات تعدادي از هواداران و بازيكنان هر دو تيم همراه بود، اعلام كرد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، كميته انضباطي فدراسيون راي خود را در خصوص تخلفات برخي تماشاگران و دو تيم پرسپوليس و استقلال به شرح زير اعلام كرد:

1- در پايان مسابقه تماشاگران دو تيم پرسپوليس و استقلال اقدام به پرتاپ مواد محترقه كرده اند كه عمده آن به تماشاگران سرخپوش مربوط بوده است. در همين رابطه پس از انجام تحقيقات لازم در محل و اعلام هويت اين افراد، تعداد 11 نفر از متخلفان از تاريخ يازدهم فروردين 1390 به مدت يكسال از حضور در تمامي ورزشگاه هاي كشور محروم هستند.

2- به دليل تخلف مازيار زارع هافبك پرسپوليس طبق بند يك ماده 22 آيين نامه انضباطي و با استناد به بندهاي 2 و 3 ماده 20 ، اين بازيكن به توبيخ كتبي و پرداخت 70 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

3- به دليل تخلفات و حركات زننده و غير ورزشي حسين بادامكي ديگر هافبك تيم پرسپوليس، وي به توبيخ كتبي و پرداخت 50 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.

4- فرهاد مجيدي و اسماعيل شريفات بازيكنان تيم استقلال به دليل اعتراض به تصميمات داور مسابقه، هر كدام به توبيخ كتبي و پرداخت 30 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)