شاهین پس از بازی سپاهان محروم شد/منتظر تصمیم برای بازی پرسپولیس می مانیم

مرجع خبری پرسپولیس : تیم فوتبال شاهین بوشهر به جهت رفتار تماشاگران خود در بازی برابر سپاهان در حالی به برگزاری بازی بعدی خانگی خود در استانی مجاور محکوم شد که مسابقه این تیم برابر پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار شد.

 

دیدار دو تیم شاهین بوشهر و سپاهان در حالی برگزار شد که از سوی تماشاگران شاهین بوشهر تخلفاتی صورت گرفت.بر همین اساس تیم شاهین بوشهر به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و یکی از دیدارهای بعدی تیم فوق به استانی دیگر نیز در دستور کار قرار داده شده است و پرونده از این بابت و تا رسیدگی و تعیین تکلیف مفتوح خواهد بود.

*جریمه نقدی برای تیم های پرسپولیس و نفت آبادان

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان از سری رقابت های لیگ حرفه ای درتاریخ 16/11/89 در تهران برگزار شد که هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه با 5 دقیقه تاخیر وارد زمین شدند.بر همین اساس هر دو تیم به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

 

*جریمه 70 میلیونی برای تیم فولاد خوزستان

در دیدار دو تیم فولاد خوزستان و نفت تهران تماشاگران تیم میزبان توهین هایی نسبت به داور مسابقه کردند. بر همین اساس تیم فوق به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.ضمن اینکه به مسئولین باشگاه فوق تذکر داده می شود در صورت عدم کنترل تماشاگران منتسب به تیم و تکرار تخلف در آینده،موضوع برگزاری دیدارهای بدون تماشاگر ویا انتقال دیدار تیم مذکور به شهرستان های دیگر در دستور کار کمیته انضباطی قرار می گیرد.

جریمه 6 میلیونی برای تراکتورسازی تبریز

در دیدار دو تیم پاس همدان و تراکتورسازی تبریز تیم تبریزی در نیمه دوم با 3 دقیقه تاخیر وارد زمین شد.بر همین اساس تیم تراکتورسازی تبریز به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

*جریمه نقدی برای استقلال و استیل آذین
دیدار دو تیم استیل آذین و استقلال تهران در حالی برگزار شد که تیم استقلال تهران با یک دقیقه تاخیر و تیم استیل آذین با 3 دقیقه تاخیروارد زمین شد که تیم استقلال تهران به پرداخت مبلغ 2 میلیون ریال وتیم استیل آذین به پرداخت 6 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* جریمه برای صبای قم

دیدار تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان از سری مسابقات لیگ برتر در تاریخ 11/11/89 در حالی در شهر قم برگزار شد که در دقیقه 43 بازی ،محمد رشادی، پزشکیار تیم سپاهان به علت توهین به داور مسابقه اخراج شد.بر همین اساس وی با توبیخ کتبی و درج در پرونده و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)