پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس که با پیشنهادات اروپایی روبرو شده منتظر تصمیم نهایی مدیران این باشگاه در خصوص این موضوع است.

عملکرد قابل قبول علیرضا بیرانوند درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه باعث شد تا وی با پیشنهادات مختلفی از تیم‌های اروپایی روبرو شود.

با این حال قرارداد بلندمدت بیرانوند با باشگاه پرسپولیس یکی از موانع بزرگی است که بر سر راه لژیونرشدن این بازیکن است. دروازه‌بان سرخپوشان پایتخت تا سال ۱۴۰۰ با این تیم قرارداد دارد و برای خروج از جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ باید مبلغ هنگفتی را به باشگاه پرداخت کند.

با این حال دروازه بان ملی پوش پرسپولیس بدش نمی آید حضور در لیگ‌های معتبر اروپایی را تجربه کند و پرسپولیس را زودتر از موعد مقرر ترک کند. دراوزه بان پرسپولیس در حالی رویای حضور در اروپا را در سر می‌پروراند که مشتریان دست به نقدی دارد.

باشگاه تورینو ایتالیا پس از درخشش بیرانوند در جام جهانی بلافاصله باب مذاکره با این بازیکن را آغاز کرده است. پیشنهاد ایتالیایی ها به دروازه‌بان پرسپولیس، قرارداد سه ساله است که بابت فصل اول رقمی نزدیک به ۹۰۰ هزار یورو پرداخت می کند.

بشیکتاش ترکیه نیز حاضر است بیرانوند را با مبلغی نزدیک به یک میلیون و صدهزار یورو به خدمت بگیرد.

باشگاه دینامو کیف اوکراین هم از طریق واسطه ایرانی‌اش پیشنهاد یک میلیون یورویی خود را به بیرانوند اعلام کرده و حاضر است این رقم را تا یک میلیون و دویست هزار یورو افزایش دهد. این باشگاه که مذاکرات مستقیمی را با بیرانوند داشته است تصمیم دارد دوشنبه هفته جاری درخواست رسمی خود را به باشگاه پرسپولیس بفرستد.

حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در نشست هفته گذشته خود با وکیل بیرانوند به او اعلام کرد هر پیشنهادی به دروازه بان پرسپولیس می رسد باید از طریق باشگاه باشد و بیرانوند حق هیچگونه مذاکره ای ندارد.

از این رو باشگاههای خواهان دروازه بان تیم ملی مکاتبات خود را قرار است با باشگاه پرسپولیس دنبال کنند.

البته سرمربی پرسپولیس در نشست اخیر خود با گرشاسبی به صراحت به وی اعلام کرده است بیرانوند را می خواهد و حاضر به جدایی‌اش نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)