پرسپولیس نیوز : به گفته مشاور رئیس فدراسیون فوتبال در امور فرهنگی، اجرای کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی همزمان با برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا و با دو اجرای فارسی وانگلیسی همراه خواهد بود.

برگزاری دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا بین تیم های پرسپولیس ایران و کاشیماآنتلرز ژاپن در ورزشگاه آزادی، برخی بخش ها را وادار به انجام برنامه ریزی آبرومند برای این مسابقه کرده است. یکی از این بخش ها اجرای موسیقی زنده در ورزشگاه آزادی است.

در این مورد گفته می شود دو خواننده مشهور ایران یعنی بهنام بانی و شهاب مظفری در کنسرت زنده ورزشگاه آزادی برنامه اجرا خواهند کرد.

البته برای دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا برنامه های دیگری هم در نظر گرفته شده است.

غلامحسین زمان آبادی با بیان اینکه طبق تاکید کنفدراسیون فوتبال، تمام برنامه های مربوط به دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا در حوزه اختیارات و وظایف باشگاه پرسپولیس است، گفت: البته ابتدا AFC اعلام کرده بود که هزینه های مربوط به این فینال و برنامه های جانبی آن را متقبل می شود. برای این موضوع مناقصه ای هم برگزار شد و حتی یک شرکت از ایران هم در آن شرکت کرد اما بعد از آن اینگونه عنوان شد که تمام هزینه های این دیدار و برنامه های مربوط به اختتامیه و جشن قهرمانی بر عهده باشگاه پرسپولیس است.

وی ادامه داد: به همین منظور فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی این فدراسیون هیچ دخالتی در امور مربوط به این بازی و برنامه های آن ندارد. خودِ باشگاه پرسپولیس در همه امور مربوط به فینال تصمیم گیرنده است و ما فقط نظارت می کنیم و همکاری لازم را خواهیم داشت کمااینکه تاکنون هم نشست های زیادی با مسئولان پرسپولیس و دیگر عوامل مرتبط در برگزاری این دیدار داشته ایم.

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در ادامه از برگزاری اولین کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی و لحاظ کردن آن در برنامه های مربوط به دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

این مقام مسئول در فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت: تاکنون کنسرتی به صورت زنده در ورزشگاه آزادی، آنهم در جریان یک بازی یا قبل و بعد از آن برگزار نشده است. در این زمینه اما طی ماه های گذشته پیگیری هایی داشتیم تا بتوانیم مجوز لازم برای کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی و به هنگام برگزاری مسابقات فوتبال را بگیریم. این مجوز از سوی شورای تامین صادر شده و طبق آن فدراسیون فوتبال می تواند از اول ماه ربیع الاول به جای پخش سرود و آهنگ قبل از آغاز مسابقات یا میان دو نیمه، کنسرت زنده را جایگزین کند.

وی گفت که اجرای کنسرت زنده در ورزشگاه آزادی همزمان با دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا آغاز می شود.

«با توجه به اینکه فینال لیگ قهرمانان با نظارت کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود و تمام برنامه های مربوط به این فینال باید با این کنفدراسیون هماهنگ شود، مشکلی برای اجرای کنسرت ایجاد نمی شود؟»، زمان آبادی در پاسخ به این پرسش گفت: رایزنی های لازم انجام شده طوریکه اجرای کنسرت جزو کنداکتور برنامه های AFC برای فینالِ پیش رو قرار داده شده است. در این کنداکتور ۸ دقیقه برای اجرای کنسرت اختصاص داده شده است. قرار است از این زمان برای اجرای دو کنسرت چهار دقیقه ای استفاده شود.

مسئول کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال تاکید کرد که با توجه به حضور ۲۵۰ مهمان خارجی از مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا و ژاپن، یکی از کنسرت ها به زبان انگلیسی خواهد بود.

وی در مورد زمانِ برگزاری کنسرت و چگونگی آن نیز گفت: بعد از بازی بلافاصله جشن قهرمانی و مراسم توزیع کاپ و مدال ها برگزار می شود. بنابراین احتمالا این دو کنسرت پیش از آغاز بازی برگزار می شود. در این زمینه هم خودِ مسئولان باشگاه پرسپولیس باید تصمیم گیری نهایی را داشته باشند همانگونه که انتخاب گروه کنسرت و اینکه با کدام هنرمند همکاری شود نیز بر عهده این باشگاه است. فدراسیون فوتبال و کمیته فرهنگی در این زمینه هیچ تصمیم گیری نخواهد داشت.

غلامحسین زمان آبادی در پایان با تاکید بر همکاری فدراسیون فوتبال و عوامل مختلف فدراسیون با باشگاه پرسپولیس برای برگزاری هرچه بهتر دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان، ابراز امیدواری که پرسپولیس بتواند در ورزشگاه آزادی با کسب نتیجه لازم، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)