10 سال زندگی روی تخت بیمارستان

مرجع خبری پرسپولیس : جشن تولد ۱۸ سالگی، محمدرضا فهیمی، هوادار جوان پرسپولیس تهران در بیمارستان امام خمینی ساری برگزار شد.

ده سال از سانحه رانندگی محمد رضا فهیمی هوادار پرسپولیس در مازندران می‌گذرد ولی هنوز در انتظار درمان بر روی تخت بیمارستان روزشماری می‌کند.

هجدهمین جشن تولد محمد رضا فهیمی هوادار تیم پرسپولیس که در تاریخ ۲۵ خرداد ماه سال ۷۹ براثر سانحه رانندگی در مسیر تماشای دیدار تیم های شموشک و پیروزی از ناحیه گردن، قطع نخاع شده ظهر امروز با حضور مهمانانی ویژه برگزار شد.

هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به همراه جمعی از مدیران استان از جمله مهمانانی بودند که با حضور در بخش ICU بیمارستان امام خمینی (ره) ساری ضمن عیادت و دلجویی از محمدرضا فهیمی و خانواده اش، در این جشن شرکت کردند.

 

ابراهیمی با آرزوی صحت و سلامتی برای این جوان، از مساعدت های به عمل آمده به منظور ایجاد شرایط مناسب برای وی تقدیر کرد.

وی ضمن دستور ویژه جهت تخفیف در زمینه تهیه دارو و درمان محمدرضا فهیمی، گفت: مدیریت و کارکنان زحمتکش بیمارستان امام خمینی (ره) توجه خاصی به محمد رضا داشته و از هیچ کمکی به او دریغ نمی کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران علاقه محمدرضا به فوتبال را کم نظیر دانست و افزود: وی هنوز اطلاعات خوبی درمورد فوتبال داشته که این نشان از روحیه بالا و امیدواری این جوان به آینده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)