خبرگزاری پرسپولیس : فوتبالدوستان در خیابان‌های پایتخت جشن و پایکوبی به راه انداختند.

دقایقی پس از پیروزی 10 نفره تیم ملی ایران برابر کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل فوتبالدوستان در خیابان‌های تهران جشن و پایکوبی به راه انداختند و برخی از مردم با به صدا درآوردن بوق‌های خودروهایشان در این جشن شرکت کردند.

مسیرهای منتهی به میدان آزادی مملو از تماشاگران و علاقه مندان به فوتبال شده که با شادی در حال بازگشت از ورزشگاه آزادی بودند.

پس از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل حریف با انگیزه و پر مهره کره جنوبی، مردم شهرستان های کاشان و آران و بیدگل به صورت فردی و جمعی به برگزاری جشن و سرور پرداختند.

برخی شهروندان نیز به ویژه نوجوان و جوانان نیز سوار بر موتورسیکلت و با زدن بوق، پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان را جشن گرفتند.

همچنین شهروندان کاشانی نیز در حرکتی خودجوش اقدام به پخش شیرینی و شربت، پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 را گرامی داشتند.

گزارش حاکی است برخی مردم شهرهای نوش آباد و ابوزید آباد از توابع آران و بیدگل، زواره ومهاباد از توابع اردستان و بادرود از نطنز نیز در پی کسب موفقیت و برد شیرین تیم ملی فوتبال ایران در خیابان های شهرهای یاد شده به شادمانی پرداختند.

25 مهر 1391 یک شب رویایی و خاطره انگیز برای فوتبالدوستان ایرانی شد شبی که کره جنوبی میزبان جام جهانی 2002 را در تهران و در حالیکه 40 دقیقه 10 نفره بودیم شکست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)