پرسپولیس نیوز : جام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام باشگاه های کشور بعد از پایان عزاداری های امام حسین (ع) و پایان دهه محرم طی مراسمی به سرخپوشان پایتخت اعطا خواهد شد.

در حالی که باشگاه استقلال کماکان به رای صادر شده از سوی کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال مبنی بر بازنده اعلام کردن این تیم به دلیل حضور نیافتن در سوپرجام باشگاه های ایران معترض است و قصد دارد به دادگاه بین المللی ورزش (CAS) شکایت کند، قرار است بعد از پایان عزاداری های دهه محرم جام قهرمانی در سوپرجام به سرخپوشان اعطا شود.

مدیران باشگاه استقلال تهران که نسبت به قهرمانی پرسپولیس معترض هستند، پرونده شکایت خود را به دادگاه عالی ورزش برده اند و از مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست کرده اند تا زمان مشخص شدن رای دادگاه CAS جام قهرمانی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار ندهند.
در همین رابطه پیگیری ها حکایت از این دارد که درخواست باشگاه استقلال در این زمینه مورد موافقت سازمان لیگ قرار نگرفته و قرار است بعد از مراسم عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران جام قهرمانی سوپرجام طی مراسمی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)