مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی فولاد خوزستان گفت: با حضور محمد مایلی کهن در باشگاه پرسپولیس قطعا شاهد اتفاقات خوبی در این مجموعه خواهیم بود.

 

مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال خوزستان پیرامون آخرین وضعیت تیمش گفت: دیروز از اردوی مشهد که اردوی بسیار خوبی بود به اهواز برگشتیم و تمریناتمان را با تعدادی بازیکن جوان و باانگیزه از صبح فردا در اهواز پیگیری خواهیم کرد.

 

ضمن اینکه چهارشنبه هفته آینده برای برپایی اردویی تدارکاتی به ترکیه و به محلی در نزدیکی شهر آنکارا خواهیم رفت، سپس از آنجا به تهران برمی‌گردیم و پس از سه روز حضور در پایتخت به اهواز می رویم.

 

وی در ادامه گفت: با توجه به شرایط فعلی بازار نقل و انتقالات مجبوریم تا کمی صبر کنیم و منتظر بمانیم تا حرارت بازار کم شود و سپس از میان بازیکنانی که مانده اند سهمیه لیگ برتری مان را تکمیل کنیم و در واقع تیم ما با توجه به این شرایط بازار حق انتخاب ندارد.

 

وی از عبدالله کرمی و سروش رفیعی به عنوان تنها خریدهای لیگ برتری فولاد نام برد و گفت: امیدواریم قانون سقف قراردادها از سوی تمام تیم ها رعایت شود و جز این ابراز امیدواری کار دیگری از دستمان ساخته نیست.

 

جلالی در انتها به مسوولیت جدید محمد مایلی کهن در باشگاه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: این کار باید زودتر از اینها انجام می شد؛ البته برای فردی مثل مایلی کهن پست مدیرفنی پایین تر از حد توانایی هایش است و به اعتقاد بنده باید مدیریت باشگاه پرسپولیس را به امثال مایلی کهن بدهند. یادمان نرود که اگر افرادی مثل مایلی کهن در راس باشگاه ها قرار بگیرند دیگر از مشکلات حاشیه ای خبری نخواهد بود و احتیاجی هم به سقف قرارداد نیست. شما تصور کنید یکی مثل مایلی کهن در راس باشگاه پرسپولیس باشد، یکی مثل دایی در راس یک باشگاه دیگر و یکی هم مثل خداداد عزیزی در راس باشگاه ابومسلم و … مطمئن باشید وقتی امثال اینها که خودشان فوتبالی هستند در راس باشگاه ها قرار بگیرند دیگر به بازیکنان رقم های نجومی پرداخت نمی شود و طبیعتا نیازی هم به سقف قرارداد نخواهد بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)