حربه کرانچار برای مقابله با تکنیکی های استیل آذین: جلال اکبری به جای سپهر حیدری
مرجع خبری پرسپولیس : در بازی تمرینی کرانچار از جلال اکبری به عنوان مدافع چپ تیم اصلی استفاده کرد و مجتبی شیری که در بازی های اخیر دفاع چپ بود را به مرکز خط دفاعی برد
 زلاتکو کرانچار قصد دارد در بازی حساس فردا مقابل استیل آذین از ترکیبی کاملا هجومی استفاده کند. او در جلسه تمرینی روز پنج شنبه در پاسخ به خبرنگاری که درباره مهره های کلیدی استیل آذین پرسید گفت: «در مصاف با تیم هایی که از مهره های تکنیکی و تهاجمی سود می برند بهترین دفاع حمله است و ما نباید اجازه بدهیم که بازیکنانی مثل علی کریمی در منطقه خطر پرسپولیس صاحب توپ شوند.
در بازی تمرینی کرانچار از جلال اکبری به عنوان مدافع چپ تیم اصلی استفاده کرد و مجتبی شیری که در بازی های اخیر دفاع چپ بود را به مرکز خط دفاعی برد. به نظر می رسد کرانچار قصد دارد در بازی با استیل آذین از دو مدافع کناری تهاجمی –علیرضا محمد و جلال اکبری – استفاده کند و مجتبی شیری را به جای سپهر حیدری که در چند بازی اخیر چند اشتباه بزرگ را مرتکب شده به مرکز خط دفاعی بفرستد. اساس کار پرسپولیس در این بازی حرکت از جناحین است و کرانچار قصد دارد با این حربه از تراکم بازیکنان حریف در زمین پرسپولیس بکاهد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)