الاتحاد دوباره آناليز شد

مرجع خبری پرسپولیس : دايي علاوه بر گوشزد مسايل فني به تك تك بازيكنان پرسپوليس، در جلسه‌اي جداگانه با هاشيمان به گفت‌وگو پرداخت.

برای بازی ساعت 21 امشب با الاتحاد علي دايي دقايقي قبل در جلسه با بازيكنان آخرين نكات ديدار امشب را به بازيكنان تذكر داد. .ي همچنين به صورت جداگانه با بازيكنان به گفت‌وگو پرداخت.

*دايي همچنين جلسه‌اي را با وحيد هاشميان به صورت جداگانه برگزار كرد و با وي به گفت‌و‌گو نشست.

 

*حبيب كاشاني از فرصت لازم استفاده كرد و براي روحيه دادن به بازيكنان با آنها دقايقي به گفت و گو پرداخت. گفته مي‌شود در اين جلسه پاداش ويژه اي را براي سرخ‌پوشان در صورت شكست الاتحاد در نظر گرفته شده است.

*محمد علي يحيوي، مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس نيز جلسه‌اي را با عليرضا حقيقي و رحمان احمدي به صورت جداگانه برگزار كرد.

ظهر امروز كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس به همراه بازيكنان، دوباره شرايط تيم عربستاني را مورد آناليز قرار دادند.

عزيز محمدي رئيس سازمان ليگ برتر پس از تماشاي بازي سپاهان و الاهلي امارات سريعا به جده آمد و در اردوي تيم پرسپوليس حضور پيدا كرد. رئيس سازمان ليگ امروز ديداري با علي دايي و حبيب كاشاني داشت.  علاوه بر عزيز محمدي، امروز صبح مسئولان سفارت ايران در عربستان و اعضاي كنسولگري جده در اردوي سرخ‌پوشان نيز حاضرشدند.

*با دستور دايي شب گذشته آناليز تيم فوتبال الاتحاد عربستان انجام شد. با توجه به اينكه پرسپوليسي‌ها فيلم‌هاي جديدي از الاتحاد به دست آورده‌اند ظهر امروز در جلسه‌اي اين تيم را مجددا آناليز كردند.

*همچنين سرخ‌پوشان دقايقي در محوطه هتل ماريوت به قدم زدن پرداختند و صحبت‌هاي دوستانه‌اي را با هم داشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)