پرسپولیس نیوز: با وجود خبر لغو مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس، امشب جلسه‌ای برای تصمیم‌گیری نهایی در این باره برگزار خواهد شد.

پس از انتشار شایعاتی مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری مراسم رونمایی از پیراهن جدید تیم پرسپولیس در نهایت امروز اعلام شد که این مراسم برگزار نمی‌شود و بازیکنان پرسپولیس بدون مراسم رونمایی از لباس‌های جدید خود در لیگ نوزدهم به میدان می‌روند.

این در حالی است که شرکت آل‌اشپورت به عنوان اسپانسر البسه این باشگاه در قرارداد خود با پرسپولیس آورده که باید مراسم رونمایی برگزار شود و به همین خاطر مسئولان این شرکت خواهان برگزاری این مراسم هستند و تلاش می‌کنند تا این مراسم تا قبل از اولین بازی پرسپولیس در لیگ برتر که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود برگزار گردد.

قرار است امشب جلسه‌ای با حضور نمایندگان آل‌اشپورت، گابریل کالدرون سرمربی و محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس و همچنین سفرای آرژانتین و اسپانیا در همین رابطه برگزار شود و تصمیم‌گیری نهایی برای برگزاری یا عدم برگزاری مراسم رونمایی از لباس پرسپولیس اتخاذ گردد. این در حالی است که کالدرون پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل اینکه تیمش روز پنج‌شنبه بازی دارد راضی به خروج آنها از اردو برای حضور در این مراسم نیست و باید دید در نهایت چه اتفاقی برای سرنوشت پیراهن جدید پرسپولیس رقم خواهد خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)