باقری در جلسه سعیدلو و کاشانی خداحافظی اش را اعلام کرد

مرجع خبری پرسپولیس : علي سعيدلو معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني ظهر امروز با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس و مشاور رئيس سازمان ديدار و گفتگو كرد.

 

پس از بازگشت از مسابقات آسيايي گوانگجو، ظهر امروز ميزبان حبيب كاشاني بود تا طي نشستي 75 دقيقه اي در ارتباط با مسائل باشگاه پرسپوليس و مسائل ورزش، بحث و تبادل نظر كند.

سرپرست پرسپوليس ابتدا در مورد آخرين وضعيت باشگاه به ويژه مسائل مالي و برنامه ريزي هاي صورت گرفته جهت حضور قدرتمندانه در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا و ديدارهاي ليگ برتر و جام حذفي گزارش مبسوطي در اختيار رئيس سازمان تربيت بدني قرار داد.

 

كاشاني با اشاره به آورده هاي باشگاه بخصوص وضعيت اسپانسرينگ و ساير منابع مالي، رياست سازمان را نسبت به آخرين وضعيت مالي باشگاه واقف نموده و سياست باشگاه را نيز در مورد بهره گيري هر چه بهتر از منابع مالي و حفظ جايگاه و شان اين باشگاه مردمي اعلام كرد.

 

 

 

معاون رئيس جمهور نيز خاطر نشان ساخت: سازمان تربيت بدني به عنوان رياست مجمع دو باشگاه سرخ و آبي از هيچ كوششي براي ايجاد آرامش و كمك دريغ نمي كند و به هر لحاظ بخصوص شرايط مالي طبق توافقات صورت گرفته، حمايت مي نمايد.

انتخاب اعضاي هيات مديره از ديگر موضوعات مهم اين نشست بود كه طرفين در مورد كانداهاي منتخب، تبادل نظر كردند تا در آينده اي نه چندان دور اسامي نهايي را اعلام نمايند.

 

در حاشيه نشست دكتر علي سعيدلو رئيس سازمان تربيبت بدني و حبيب كاشاني سرپرست باشگاه پرسپوليس، كريم باقري دقايقي پيش از آغاز جلسه در اين نشست حضور يافت.

 

ابتدا سعيدلو از عملكرد باقري به عنوان يكي از الگوهاي فني و اخلاقي يك دهه اخير فوتبال ايران به نيكي ياد كرد و از كاپيتان اول پرسپوليس خواست در مورد خداحافظي از فوتبال باشگاهي نيز همچون رده ملي به گونه اي تصميم گيري نمايد كه جايگاه خود و تيمش را نزد هواداران فوتبال ايران و پرسپوليس حفظ كند.

 

كريم باقري نيز ضمن تشكر از آقای سعيدلو گفت: تصميم نهايي ام را براي خداحافظي از مستطيل سبز و دنياي فوتبال گرفته ام و قصد شركت در ادامه مسابقات ليگ، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا را ندارم.

وي در ادامه، از حبيب كاشاني به عنوان فردي كه طي دو فصل حضورش در جمع سرخپوشان از هيچ كوششي در جهت سربلندي پرسپوليسي ها و حفظ شان كريم باقري دريغ نداشته، تشكر نمود و تمايل خود جهت حضور در بازي خداحافظي كه قرار است باشگاه پرسپوليس براي وي تدارك ببيند را اعلام نمود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)