پرسپولیس نیوز: با حضور سعید فتاحی در مشهد جلسه‌ای به عنوان بررسی لیگ هجدهم برگزار شد اما در این جلسه در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در مشهد بحث و بررسی صورت گرفت.

امروز جلسه‌ای با حضور سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های لیگ برتر در شهر مشهد انجام شد که در این جلسه رئیس هیأت فوتبال استان خراسان، معاون فرهنگی و اداری ـ مالی ورزشگاه امام رضا(ع)، مدیر مجموعه ورزشی امام رضا(ع) و… حضور داشتند.

در این جلسه که با عنوان بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ هجدهم برگزار شد، نماینده اداره کل ورزش و جوانان، نماینده نیروی انتظامی و نماینده باشگاه پدیده شهر خودرو حضور نداشتند.

درحالی‌که این جلسه با عنوان بررسی نقاط ضعف و قوت لیگ هجدهم برگزار شد، اما در این جلسه در خصوص برگزاری فینال جام حذفی در شهر مشهد بحث و بررسی صورت گرفت!

علی اکبر هاشمی جواهری مدیر ورزشگاه امام رضا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس با تایید این خبر گفت: در این جلسه هم در خصوص لیگ هجدهم و بازی هایی که انجام شد صحبت کردیم تا از نظر همه ابعاد ورزشی و فرهنگی بتوانیم الگویی برای کشور باشیم. همچنین در این جلسه درباره برگزاری فینال جام حذفی در مشهد مقدس صحبت هایی انجام شد و به نظر می رسد تا یکی دو روز آینده این مسئله قطعی شود.

به گزارش فارس، درحالی که قرار است فینال جام حذفی بین برنده بازی پرسپولیس و سپاهان با داماش گیلان برگزار شود، اما فعلا مکان برگزاری این بازی مشخص نیست و رایزنی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)