پرسپولیس نیوز: مدیرعامل باشگاه سپاهان از برگزاری جلسه با خبرنگاران و عکاسان خسارت دیده پس از بازی سپاهان-پرسپولیس خبر داد.

پس از بازی نیمه نهایی جام حذفی در فصل گذشته، که در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد، اتفاقت تلخ و ناگواری در بیرون ورزشگاه افتاد که علاوه بر آسیب‌های جسمی برای برخی هواداران دو تیم، وسائل نقلیه تعداد زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه دچار صدمه و خسارت شدند. در همین خصوص و با توجه به طولانی شدن صدور رای این مساله، شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه باشگاه سپاهان تمایلی برای پرداخت خسارات وارد شده به خبرنگاران و عکاسان ندارد، مطرح شده است.

مسعودتابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان در این مورد به خبرنگار ورزشی  فارس گفت: در حکمی که به ما دادند گفتند هواداران سپاهان باعث خسارت شدند. ما به خاطر آن اتفاقات باید هزینه‌های دیگری را نیز پرداخت کنیم که برای ما سنگین است. مثلا  پس از آن بازی ۸ ماشین اورژانس خسارت دید و برای ما حدود ۲۰۰ میلیون هزینه برداشت. خودروهای خبرنگاران اکثرا بیرون از پارکینگ ورزشگاه بود اما به هر حال هر کدام که مسجل باشد توسط هواداران سپاهان خسارت دیده ما خسارت آن را پرداخت خواهیم کرد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود باشگاه سپاهان نمی خواهد خسارت خبرنگاران را بدهد، افزود:‌اصلاً چنین چیزی نیست. چرا نمی‌خواهیم پول بدهیم؟ ما قصد داریم یک جلسه با نمایندگان خبرنگاران خسارت‌دیده برگزار کنیم و در خصوص پرداخت خسارات با آن‌ها صحبت کنیم. هر چند که اتفاقات داخل کاسه ورزشگاه نیفتاده اما به دنبال این نیستیم که پول ندهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)