مرجع خبری پرسپولیس : جلسه مدیران امروز پس از برگزاری کنفرانس خبری با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و الغرافه، مسئولان برگزاری و نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا در باشگاه الغرافه برگزار شد.

در این جلسه بعد از معرفی حاضرین، درباره تمام مسائل مربوط به بازی فردا (چهارشنبه) از رنگ لباس ها گرفته تا برنامه حرکت از هتل و مسائل مربوط به این مسابقه، بحث و تصمیم گیری شد.

 

در این نشست که به ریاست سونیل نماینده سریلانکایی کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد، مقرر گردید پرسپولیس با لباس های یک دست قرمز رنگ و لباس مشکی با خط های سفید برای دروازه بان در زمین مسابقه حاضر شوند. بازیکنان الغرافه هم با پیراهن زرد، شورت ورزشی آبی و جوراب سفید در زمین حاضر خواهند شد. دروازه بان این تیم هم با پیراهن مشکی به میدان می رود.

طبق برنامه اعلام شده، مقرر شد که دو تیم 90 دقیقه قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر باشند. فاصله هتل ماریوت محل اقامت کاروان پرسپولیس تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه هم 30 دقیقه اعلام شده است.

در پایان جلسه امروز؛ قائم مقام باشگاه پرسپولیس در صحبت های خود، میزبانی باشگاه الغرافه را رضایت بخش اعلام کرد که در واکنش به صحبت های او، نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا هم ابراز رضایت کرد که همکاری خوبی جریان دارد و همه خوشحال هستند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)