پرسپولیس نیوز :نشست هماهنگی پیش از بازی پرسپولیس و الهلال امروز دوشنبه در هتل روتانا پارک ابوظبی برگزار شد. بر اساس تصمیم‌های اخذ شده در این جلسه فردا سه‌شنبه درهای ورزشگاه از ساعت ۱۸ به وقت محلی باز خواهد شد.

جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های الهلال عرربستان و پرسپولیس ایران امروز در هتل روتاناپارک ابوظبی با حضور مسئولان دو تیم برگزار شد. که در این جلسه مقرر شد فقط ۱۶۰۰ بلیت به هواداران تیم پرسپولیس که میهمان هستند داده می‌شود و طرف عربستانی اعلام کرد که بیش از این تعداد به هیچ عنوان هواداران ایرانی را به ورزشگاه راه نمی‌دهند.

از پرسپولیس محمود خوردبین، محمد ترکاشوند و پندار خمارلو به عنوان مدیر تیم، مدیر مسابقات و مدیر رسانه‌ای در جلسه حاضر شدند.

جلسه از ساعت ۱۲:۱۰ دقیقه آغاز شد. از اولین تصمیم‌ها، موضوع رنگ پیراهن بود که طبق معمول، پرسپولیس یک دست سرخپوش خواهد بود. دروازه‌بان یکپارچه سبز می‌پوشد و کاور نفرات نیمکت نشین مشکی خواهد بود.

داوران زرد می‌پوشند و الهلال هم پیراهن و جوراب آبی و شورت سفید به تن خواهند داشت. دروازه‌بان میزبان رنگ طوسی و نیمکت نشینیان الهلال هم کاور سبز به تن خواهند کرد. درهای ورزشگاه ساعت ۱۸ به وقت محلی باز می‌شود.

پرسپولیس و الهلال به ترتیب ساعت هجده و پنج دقیقه و هجده هتل‌های محل اقامت خود را ترک می‌کنند و برای گرم کردن از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه وارد زمین می‌شوند و ۳۰ دقیقه زمان خواهند داشت.

داوران برای اینکه زودتر در ورزشگاه حاضر باشند و شرایط را تحت کنترل بگیرند، از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه هتل را به قصد ورزشگاه ترک می‌کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)