مرجع خبری پرسپولیس : جلسه هماهنگی مسابقه دو تیم فوتبال تراكتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران برگزار شد.

در این جلسه كه نمایندگان دو تیم، هیات فوتبال، نیروی انتظامی و ناظر و نماینده فدراسیون در آن حضور داشتند مقرر شد تیم میزبان یعنی تراكتورسازی تبریز با لباس یكدست قرمز و تیم پرسپولیس با لباس های یكدست سفید وارد میدان شوند.

همچنین گروه داوری این مسابقه متشكل از علیرضا فغانی، سعید علی نژادیان، محمد رضا منصوری و سید مهدی سید علی نیز با پیراهن زرد در مسابقه حضور می یابند.

بر اساس تصیمات گرفته شده در این جلسه اعضای دو تیم نیز باید 90 دقیقه قبل از آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند.

 

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام ره تبریز گفت: این ورزشگاه از هر نظر برای انجام بازی دو تیم تراكتورسازی تبریز و پیروزی تهران آماده است.

عطا شرفشاهی افزود: تمامی شرایطی كه برای انجام یك مسابقه نیاز است مهیا شده و چمن ورزشگاه نیز از شرایط مناسبی نسبت به هفته های گذشته برخوردار است.

وی گفت: هماهنگی لازم با اتوبوسرانی و تاكسیرانی صورت گرفته تا تماشاگران به راحتی در ورزشگاه حضور یافته و از مسابقه دیدن كنند.

شرفشاهی افزود: درهای ورزشگاه از ساعت 11 امروز به روی تماشاگران باز خواهد شد و علاقه مندان می توانند از این ساعت وارد ورزشگاه شوند.

وی گفت: كارت های الكترونیكی نیز همانند گذشته از سوی دفاتر تعیین شده از سوی هیات فوتبال قابل شارژ خواهد بود و این امر در ورزشگاه نیز امكان پذیر است.

دیدار دو تیم تراكتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران از هفته سی و دوم رقابت های لیگ برتر ساعت 16.30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز انجام می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)