پرسپولیس نیوز: جلسه هماهنگی بازی پرسپولیس با تراکتورسازی تبریز امروز شنبه برگزار شد و در این نشست طبق قوانین، روی سهمیه ۹۰ درصد برای میزبان و ۱۰ درصد برای میهمان تاکید شد.

نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس – تراکتورسازی امروز شنبه از ساعت ۱۲ برگزار شد.

افشین پیروانی مدیر تیم و علیرضا اشرف مدیر رسانه‌ای تیم، در این جلسه به نمایندگی از سوی پرسپولیس حضور داشتند و ایرج سلیمانی ناظر بازی، ریاست جلسه را بر عهده داشت.

در ابتدای این جلسه با توجه به شروع رقابت‌های نیم فصل دوم، حساسیت بازی دو تیم و موقعیت آنها در جدول، از مدیران دو تیم خواسته شد در طول مسابقه، نهایت همکاری را با عوامل برگزاری مسابقه داشته باشند.

همچنین در ارتباط با سهمیه بندی سکوها، همانطور که مدیرعامل پرسپولیس در جلسات روزهای گذشته، اجرای قانون و بهره مندی هواداران پرسپولیس از حقوق خود را مورد تاکید قرار داده بود، با تصریح افشین پیروانی در این جلسه، روی اجرای قانون ۹۰ به ۱۰ در تقسیم ظرفیت سکوها بین میزبان و میهمان نیز تاکید شد و دلیل فریز شدن بعضی سکوها نیز، جلوگیری از برخورد احتمالی بین تماشاگران دو تیم اعلام گردید.

همچنین اعلام شد تا زمان شروع جلسه، در مجموع ۲۷ هزار بلیت فروخته شده است.

در این جلسه اعلام شد؛ تعدادی از هواداران و مشوقین پرسپولیس پیش از شروع مسابقه با شاخه‌های گل و جعبه‌های شیرینی سراغ هواداران تراکتور بروند و مانند همیشه برای کمک به کاهش حاشیه‌ها و مشکلات فوتبال و تلطیف فضایی که وجود دارد پیش قدم شوند.

گفتنی است؛ طبق آن چه در این جلسه مطرح شد، تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه یکدست سرخپوشان خواهد بود و دروازه‌بان تیم، یکدست مشکی می‌پوشد. تراکتور هم با لباس‌های یکدست سفید برای بازیکنان و یکدست سبز برای دروازه‌بان وارد زمین خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)