پرسپولیس نیوز: جلسه هماهنگی برگزاری دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نسف قارشی در ورشگاه اختصاصی نسف برگزار شد.

نشست هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و نسف قارشی از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا از ساعت ۱۳ امروز یکشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۷ در ورزشگاه اختصاصی نسف قارشی ازبکستان برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان تیم‌های فوتبال پرسپولیس، نسف قارشی، مسئولان برگزاری و عوامل اجرایی حضور یافتند و کلیه امور مربوط به این دیدار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علی جبریل ناظر این بازی از کشور فلسطین، لم شی هو ناظر داوری از کشور هنگ کنگ این دیدار را به نظاره خواهند نشست.

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های یکدست قرمز، گلر با لباس مشکی و نیمکت نشینان با کاورهای بنفش روی نیمکت خواهند نشست.

تیم نسف قارشی نیز با لباس‌های آبی رنگ، گلر با لباس سبز و مشکی و تیم با کاورهای قهوه‌ای روی نیمکت خواهد بود.

تیم پرسپولیس پس از جلسه فنی، در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه هتل را به مقصد ورزشگاه محل برگزاری مسابقه ترک خواهند کرد و مسافت هتل تا ورزشگاه ۱۵ دقیقه خواهد بود.

تیم‌ها ساعت ۱۸:۴۰ دقیقه برای گرم کردن وارد زمین می‌شوند و ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه از زمین خارج و برای بازی آماده می‌شوند. ظرفیت ورزشگاه هم ۲۱ هزار نفر خواهد بود. تنها محروم این مسابقه شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس است.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود را در زمین اصلی مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه امروز برگزار خواهد کرد و تیم نسف قارشی نیز از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به تمرین خواهند پرداخت. پوشش خبری و تصویری برای اصحاب رسانه در ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرین دو تیم خواهد بود.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان فردا دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ در ازبکستان به مصاف هم خواهند رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)