مرجع خبری پرسپولیس : تمرین پرسپولیس پس از شکست 2 بر صفر برابر ملوان صبح امروز پشت در‌های بسته برگزار شد.

* به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ بازیکنان ابتدا در جلسه‌ای با دنیزلی شرکت کردند و درباره بازی مقابل ملوان به گفت‌وگو پرداختند سپس از ساعت ۱۰:۳۵ تمرینات خود را آغازکردند.

 

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که پس از هر دیدار ۳۰ دقیقه ریکاوری می‌کردند امروز با دستور دنیزلی یک ساعت ریکاوری و کارهای بدنسازی کردند و سپس مجوز رفتن گرفتند.


بازیکنان ذخیره نیز زیر نظر دنیزلی بدن‌های خود را گرم کردند استارت‌های بلند و کوتاه زدند و سپس به فوتبال گل کوچک پرداختند.

* علی کریمی، مهدوی کیا و کاظمیان همراه با تیم ذخیره‌ها تمرین کردند و نکته جالب این بود که دنیزلی نیز دقایقی با آنها در هنگام فوتبال گل کوچک پا به توپ شد.

* در ابتدای تمرین دنیزلی و کریمی جلسه‌ای را در رختکن با یکدیگر برگزار کردند به همین دلیل دیدار از سایرین وارد زمین چمن شدند.

* در حالی تمرین پشت درهای بسته برگزار شد که 15 هوادار حضور داشتند. آنها به عملکرد بازیکنان و پنالتی نزدن مازیار زارع انتقادهایی داشتند و برخی از آنها از کادر فنی خواستند در بازی‌های بعدی از تیم‌ امید پرسپولیس استفاده شود که مأموران حراست مجموعه پس از صحبت کردن، هواداران را به آرامش دعوت کردند.

* هادی نوروزی تمرینات ویژه‌ای را همراه بازیکنان ذخیره انجام داد اما دقایقی لنگ‌ لنگان به تمرین می‌پرداخت.

* ساعت ۱۱:۲۵ زاید مهاجم اهل لیبی پرسپولیس نیز به تمرین قرمزپوشان آمد. وی شب گذشته وارد ایران شده است. زاید در انتهای تمرین به رختکن رفت و در جلسه با دنیزلی شرکت کرد.

* علیرضا حقیقی در تمرین امروز حضور پیدا کرد اما به تمرین نپرداخت. وی پس از حضور نیم‌ساعته تمرین پرسپولیسی‌ها را ترک کرد.

بازیکنان پس از تمرین راهی استخر و سونا شدند.

*پرسپولیس فردا تمرین ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)