معاون سابق باشگاه استقلال تهران با حاشیه‌ای جدید برای این تیم دردسرساز شده است.

با توجه به اینکه در هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر شکایت صاحبخانه لئوناردو پادوانی مطرح شده بود، امروز ماجرایی جدیدی در این باره در باشگاه استقلال رخ داد.

خانم خلیلی، ذیحساب باشگاه استقلال تهران که در واقع نماینده وزارت ورزش و جوانان در این باشگاه است، امروز از علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال تهران که به تازگی از این سمت کناره‌گیری کرده دعوت کرد تا با حضور در دفتر باشگاه درخصوص مسائل مالی چند ماه گذشته و تحویل خانه سابق پادوانی که در اختیار اوست صحبت کنند.

ذیحساب باشگاه استقلال که نماینده وزارت ورزش و جوانان در این باشگاه است امروز از علی خطیر معاون پیشین این باشگاه خواست تا در محل این باشگاه حضور پیدا کند تا در ابتدا در خصوص خانه‌ای که در اختیار وی قرار داده اند صحبت کنند. قرارداد خانه‌ای که در ابتدا در اختیار پادووانی بود به اتمام رسیده و مسئولان باشگاه استقلال به همین دلیل خواستار پس دادن خانه توسط معاون سابق این باشگاه شدند.

در جریان مذاکره خلیلی و خطیر، معاون سابق آبی پوشان که با جریان‌های گوناگون برای این تیم حاشیه ایجاد کرده بود، حاضر به پاسخگویی نشد و با در نهایت خلیلی عصبانیت این جلسه را ترک کرد.

در ادامه این نشست اتفاق عجیبی رخ داد. ظاهرا مسئولان باشگاه استقلال قصد رسیدگی مالی طی ماه‌های گذشته را داشتند و به همین دلیل قصد داشتند در حضور خطیر به این حساب‌های ارزی رسیدگی کنند، در این بین ذیحساب باشگاه (خانم خلیلی) در این نشست حاضر شد اما با گذشت دقایقی از این نشست، جلسه به تنش و حتی درگیری کشیده شد. به گفته افرادی که در اطراف باشگاه استقلال حضور داشتند معاون سابق استقلال در اواسط این جلسه از مباحث مطرح شده پیرامون مسائل مالی ناراحتی خود را نشان داده و حتی تعدادی از وسایلی که روی میز جلسه بوده را به زمین کوبید که همین واکنش خطیر باعث ناراحتی شدید ذیحساب باشگاه استقلال شده و خلیلی با ناراحتی محل باشگاه را ترک کرده است. نکته جالب تر اینجا است که امیر حسین فتحی و اسماعیل خلیل‌زاده زاده در محل باشگاه حضور داشتند اما به هنگام بروز این اتفاقات با معاون سابق این باشگاه رو به رو نشدند.

بعد از ترک باشگاه توسط ذیحساب این باشگاه علی خطیر نشستی را با فتحی و خلیل‌زاده برگزار کرد و وی در حال گفت‌و‌گو با مدیرعامل و عضو هیات مدیره است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)