بازیکن تیم ملی ایران گفت: بازی برای تیم ملی فوتبال کشورم در هر سطح و شرایطی برایم افتخار بزرگی است.

علیرضا جهانبخش قبل از آغاز تمرین تیم ملی در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: همیشه حضور در تیم ملی می‌تواند خوب و مثبت باشد، خدا را شکر فصل خوبی را پشت سر گذاشتم، بحث حضور در تیم ملی همواره متفاوت بوده است، در یک باشگاه برای یک شهر بازی می‌کنید اما در تیم ملی برای یک کشور به میدان می‌روید.

وی ادامه داد: بازی برای تیم ملی در هر شرایط و هر سطحی برای من یک افتخار بزرگ است و می‌دانم که ۸۰ الی ۸۵ میلیون هوادار ایرانی طرفدار تیم ملی هستند.

جهانبخش افزود: پس از کسب آقای گلی در لیگ فوتبال هلند، تمام تلاش و تمرکزم را برای تیم ملی گذاشته‌ام، می‌خواهم در صورت بازی کردن مثمر ثمر باشم و با تمام انرژی مقابل حریفان تیم ملی به میدان بروم.

ملی‌پوش کشورمان درباره شرایط کمپ تیم ملی گفت: شنیده بودیم که کمپ خوبی در اختیار تیم ملی است و امروز اولین روزی است که در کمپ حاضر شده‌ایم و شرایط را به طور کامل می‌بینیم، شرایط اسکان خوب بوده است و در ادامه روزهای طولانی‌تری را هم در پیش خواهیم داشت.

جهانبخش درباره حریفان ایران و اولین دیدار مقابل مراکش گفت: در این تورنمنت‌ها همواره اولین بازی خیلی تاثیرگذار است، در حال حاضر قرعه به نام ایران و مراکش در اولین بازی خورده است و بازی اول برای ما بسیار مهم است و امیدواریم نتیجه خوبی بدست آوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)