پرسپولیس نیوز: مالک باشگاه نفت تهران گفت: تا قبل از پایان مهلت قانونی مدارک خود را تحویل داده و تیم نفت از رقابت‌های لیگ قهرمانان اسیا کنار گذاشته نخواهد شد.

حمیدرضا جهانیان در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه تیم فوتبال نفت به دلیل نواقصی که در مدارکش دارد از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنارگذاشته شد، اظهار داشت: این خبر صحت ندارد. هم ما کارهایمان را درحال انجام دادن هستیم ، ۸۰ برگ فرم هست که این فرمها ضمائمی دارد و ما درحال کامل کردن آنها هستیم در همین راستا وکیلی را استخدام کرده‌ایم که احاطه به این موضوع داشته و تخصص در امور مربوطه در  AFC هم دارد. او درحال برطرف کردن نواقص مدارک ما است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما امروز که آخرین روز تحویل مدارک است، می توانید به موقع آنها را تکمیل کرده و به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ تحویل دهید، تأکید کرد: امروز آخرین روز نیست و این موضوع را می‌توانید از مسئولان مربوطه در سازمان لیگ بپرسید. ما تا قبل از پایان مهلت قانونی مدارک خود را تحویل می‌دهیم و تیم نفت از رقابت های لیگ قهرمانان اسیا کنار گذاشته نخواهد شد.

جهانیان درپاسخ به این پرسش که یکی از مواردی که AFC در این زمینه تأکید دارد بدهکار نبودن باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بوده یا اینکه حداقل بدهی‌های خود را تعیین تکلیف کرده باشند، اعلام کرد:  AFC از ما گزارش مالی می‌خواهد که ما آن را ارائه خواهیم کرد. با بعضی از طلبکاران تسویه حساب یا تعیین تکلیف کرده و بابقیه هم در زمانی که مهلت داریم این کار را انجام می‌دهیم. در مورد آنهایی که از باشگاه نفت به AFC شکایت کرده‌اند هم مطمئن باشید تا پیش از پایان مهلت قانونی ارائه مدارک، تعیین تکلیف خواهیم کرد.

وی درباره اینکه آیا درحال حاضر شما به عنوان مالک باشگاه مجوز فعالیت از اداره کل وزرش وجوانان استان تهران را دارید که آن را به AFC ارائه دهید، تأکید کرد: درحال حاضر مجوز فعالیت ما موقت است و این برای فوتبال ایران خوب نیست که ما مجوز فعالیت موقت به AFC ارائه می‌دهیم. متأسفانه نمی‌دانم چرا مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران با ما همکاری نکرده و سنگ‌اندازی و مانع تراشی درکار ما می‌کند.

مالک باشگاه نفت ادامه داد: منظور از مانع تراشی مصاحبه‌هایی است که او انجام می‌دهد. یک بار می گوید ما صلاحیت داشته و یک بار هم می گوید نداریم. شما نگاه کنید همین امروز ایشان مصاحبه می‌کند و می‌گوید که ما دیگر مالک باشگاه نفت نیستیم. همین مصاحبه باعث شد بازیکنان ما درآستانه بازی حساس با استقلال تمرین نکرده و به اردوی قبل از بازی نروند. این مصاحبه‌ها باعث می‌شود اسپانسرهایی که ما با آنها صحبت کرده‌ایم و همچنین بازیکنان و کادر فنی‌مان دچار تردید شوند. انتظار ما از گل محمدی این است که به وظایف قانونی خود عمل کند. درحال حاضر هیئت واگذاری امتیاز باشگاه نفت هم از دست او ناراحت است که چرا مجوز فعالیت دائمی ما را صادر نمی‌کند. من واقعاً نمی‌دانم که ایشان به چه حقی چنین اظهار نظرهایی انجام داده و شیرازه تیم ما را در آستانه بازی با استقلال از هم می‌پاشد.

جهانیان در پاسخ به این پرسش که آیا با این شرایط مقابل استقلال بازی خواهید کرد، اظهار داشت: مطمئن باشید تیم را جمع و مقابل استقلال بازی می‌کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: آقای گل محمدی مالک باشگاه مشخص بوده و هیئت واگذاری امتیاز باشگاه با موضوع این انتقال مشکلی ندارد. نمی‌دانم شما چرا خواسته یا ناخواسته کارشکنی می‌کنید. وظیفه شما فقط نظارت کردن است و انتظار داریم که شما فقط به وظایف قانونی خود عمل کنید.

مالک باشگاه نفت در پاسخ به این پرسش که اگر به هر دلیلی نفت تهران از حضور در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود آیا شما به عنوان بخش خصوصی به فعالیت خود در این باشگاه همچنان ادامه خواهید داد، تأکید کرد: اگر قرار باشد با چنین مسائلی جلوی کار و پیشرفت بخش خصوصی گرفته شود که باید کل بخش خصوصی کشور درعرصه‌های مختلف تعطیل شود. ما به عنوان بخش خصوصی حتی اگر این اتفاق هم بیفتد به کارمان ادامه خواهیم داد و مطمئن باشید این بخش خصوصی است که ماندگار بوده و مدیران هستند که تغییر می‌کنند. بگذارید برای شما موردی را بگویم به من پیشنهاد شد با مبلغ یک میلیون یورو یک باشگاه بدون بدهی و دارای هوادار در لیگ یک ایسلند را بخرم. اما من این پیشنهاد را قبول نکردم چون دوست دارم در کشور خودم وبه جوانان این سرزمین خدمت کنم. بازهم تأکید می‌کنم انتظار ما از مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران این است که به وظایف خود عمل کرده و برای ما مانع تراشی نکنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)