پرسپولیس نیوز: تیم‌های پایه پرسپولیس در اولین هفته از رقابت‌های لیگ برتر پایه‌های تهران به دو پیروزی و یک تساوی دست پیدا کردند.

اولین هفته از رقابت‌های فوتبال پایه تهران برگزار شد که حاصل آن برای پرسپولیس، دو پیروزی در رده‌های نونهالان و جوانان و تساوی برای امیدها بود.

اولین پیروزی این فصل پایه‌ها توسط جوانان رقم خورد. در این بازی که برابر آریا پارس انجام شد، سرخپوشان با سرمربیگری مجید پروین به پیروزی ۲ بر یک دست پیدا کردند. هر دو گل پرسپولیس را آقای گل فصل گذشته بازی‌ها، علی خدایی به ثمر رساند. یکی از گل‌ها از روی نقطه پنالتی و دیگری از روی یک ضربه کاشته دیدنی رقم خورد.

تیم نونهالان هم این هفته برابر شاهین، پیروزی ۳ بر ۲ را رقم زد. شاگردان فرامرز سلطانی در حالی به این نتیجه دست پیدا کردند که دو بار برابر حریف خود عقب افتادند ولی ضمن جبران گل‌های خورده در نهایت گل برتری را به ثمر رساندند. در این بازی، ابوالفضل عباس‌زاده، امیر حسین لاهوتی و امیر حسین معدلت گل‌های سرخپوشان را به ثمر رساندند.

و اما امیدهای پرسپولیس هم در اولین بازی این فصل با هدایت اسماعیل هلالی برابر المپیک اندیشه به تساوی یک برابر یک رضایت دادند. جواد غلامی تک گل سرخپوشان را در این بازی به ثمر رساند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)