مرجع خبری پرسپولیس : برندگان ثبت نام کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در مسابقه پیش از دربی 73 دوشنبه هدایای خود را طی مراسمی دریافت خواهند کرد.

کانون هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس قبل از دربی هفتاد و سوم اعلام کرد؛ از میان ثبت نام کنندگان عضویت در کانون هواداران پرسپولیس به صورت قرعه کشی به یک نفر خودروی سواری و به 12 نفر کمک هزینه سفر به عتبات عالیات تعلق خواهد گرفت.

بر همین اساس، در کنفرانس خبری محمد رویانیان و مصطفی دنیزلی بود که مراسم قرعه کشی در حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد که طی آن اسامی برندگان بشرح ذیل اعلام شد:

امیرحسین غروی (دانشجوی مهندسی صنایع)  23 ساله از تهران (برنده یک دستگاه پراید)، امیر طاهری 19 ساله از اصفهان، منصور اکبرپور 30 ساله از کرج، سعید زرگرزاده 32 ساله از نقده، صدیقه شفیعی پور 25 ساله از قم، غلامحسین تیموری 41 ساله از زاهدان، فائزه عارفی 16 ساله از بوشهر، حسام سالار 24 ساله از مشهد، محمد احمدیان 34 ساله از قم، امیر میرباقری از گناباد، علی ضلیکانی از ساری، محمد حسین سهیل بیگی 35 ساله از ایلام و الهام رمضان خانی 28 ساله از تهران.

بنابر اعلام باشگاه پرسپولیس؛ مراسم اهدای جوایز این برندگان، فردا (دوشنبه) در مجموعه ورزشی درفشی فر با حضور برندگان و جمعی از مسئولان باشگاه، کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس برگزار خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)