مرجع خبری پرسپولیس : این روزها برای جبهه گیری علیه پرسپولیس از چنگ زدن به هیچ ریسمانی دریغ نمی شود اما باید گفت با انحلال و حذف نتایج استیل آذین از جدول تمام تیم های بالای لیگ ضرر می کنند.

 

تیم فوتبال استیل آذین در بازی رفت و برگشت برابر سپاهان ، پرسپولیس و تراکتور شکست خورده ، برابر استقلال یک تساوی و یک شکست و برابر ذوب آهن یک شکست کسب کرده است.

 

به این ترتیب با حذف احتمالی نتایج استیل آذین شش امتیاز از تیم های سپاهان ، پرسپولیس و تراکتور ، 4 امتیاز از استقلال و سه امتیاز از ذوب آهن کسر خواهد شد و به دلیل اینکه ذوب آهن یک بازی بیشتر از سایر تیم ها خواهد داشت در هفته آخر لیگ به میدان نخواهد رفت و نظاره گر بازی سایر تیم ها خواهد بود.

 

 

با وجود اینکه باقی ماندن بر این تصمیم که نظم کل لیگ را به هم می ریزد کمی غیرممکن به نظر می رسد اما باید گفت با توجه به جدول امتیازات موجود حذف استیل هیچ کدام از رتبه های اول تا چهارم را جابجا نخواهد کرد. خرده گرفتن به دایی به دلیل اینکه چرا استیل را رفت و برگشت شکست دادیم تا الان از تیم شش امتیاز کسر شود هم در نوع خود جالب و مضحک به نظر می رسد.

 

 

اعلام انحلال تیمی که سقوطش به دسته اول ماه هاست قطعی شده نوعی فرار به جلو برای منحرف کردن اذهان از مدیریت ضعیف بوده و فردی که در حال مذاکره برای خرید یک تیم جدید در تبریز است نمی تواند ادعای دلسوزی برای تیم فعلی اش را داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)