بازیکن پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: نیمکت‌نشینی‌هایم در این تیم غیر فنی بود و می‌خواستم بیشتر بازی کنم.

 
  •  
  •  
  •  

فرزاد حاتمی در مورد جدایی اش از تراکتورسازی اظهار داشت: به دلیل نیمکت نشینی های غیر فنی تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. می دانستم اگر این سیستم تا پایان فصل در تیم اجرا شود بازی های کمی به من خواهد رسید و این موضوع از لحاظ روحی و روانی اذیتم می کرد.

وی در خصوص اینکه در روزهای اول فصل فرصت های بیشتری برای بازی داشت و چرا به یکباره نیمکت نشین شد، عنوان کرد: تا هفته یازدهم همه چیز روال عادی خود را طی می کرد اما در ادامه دستیار آقای اولیویرا که در واقع تمرین دهنده و تصمیم گیرنده بابت انتخاب بازیکنان بود با من به مشکل خورد و از بازی استقلال به این طرف نیمکت نشین شدم. او هم دنبال بهانه ای بود تا خودم بروم و سرانجام ما با هم درگیری کوچکی پیدا کردیم و تصمیم گرفتم که از این تیم جدا شوم. حتی در بازی هایی که فیکس بودم دقیقه 60 به بعد جزو تعویض های همیشگی تراکتورسازی بودم.

این بازیکن در مورد اینکه باشگاه تراکتورسازی چطور حاضر به صدور رضایتنامه شد، گفت: شاید این از خوش شانسی من باشد. البته این را بگویم که 100 میلیون تومان از طلبم باقی مانده بود که به من ندادند اما در عوض رضایتنامه ام را صادر کردند.

وی در خصوص اینکه گفته می شود از تیم های استقلال، نفت تهران و سایپا پیشنهاد دارد، گفت: عصر امروز به تهران می آیم و هنوز تصمیمی نگرفته ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)