پرسپولیس نیوز: سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: به دلیل در اختیار نداشتن ۸ بازیکن با کمبود بازیکن مقابل پرسپولیس مواجه بودیم.

علی حاتم پس از شکست ۲ بر صفر سایپا مقابل پرسپولیس گفت: شرایط ما امروز اصلاً مطلوب نبود و با کمبود بازیکن مواجه بودیم. روز گذشته هم علی دایی این موضوع را مطرح کرد.

وی ادامه داد: ۸ بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و از مسئولان تیم ملی جوانان خواهش کردیم بازیکنان ما را بدهند و خودمان بلیت آنها را برای حضور در اردوی تیم ملی می‌گیریم تا به سایر نفرات اضافه شوند اما نمی‌دانم چرا موافقت نکردند! چه فرقی داشت امروز بازیکنان ما را می‌دادند تا آنها یک روز دیرتر به اردوی تیم ملی اضافه می‌شدند؟ چطور مسئولان از قبل این موضوع را پیش‌بینی نکرده بودند؟

سرپرست تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: امسال تیم ما جوان است و میانگین سنی ۲۳ سال را دارد، باید صبر کنیم و همچنین تعدادی بازیکن اضافه کنیم. واقعاً با تیم ملی همکاری کردیم، با وجود مصدومانی که داشتیم تعداد بازیکنانمان کافی نبود و با ۱۸ نفر در تمرینات شرکت می‌کردیم اما با این وجود هم با تیم ملی همکاری کردیم، در تمرین آخر هم ۲ مصدوم دادیم که کار را برای ما سخت‌تر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)