پرسپولیس نیوز: عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از محبت و عنایت آقای برانکو از طرف خودم و هیأت مدیره پرسپولیس تشکر کنم چرا که او شرایط باشگاه را درک می‌کند.

محمدرضا حاجی‌بیگی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس و برد مقابل السد قطر گفت: باید در ابتدا این برد را به هواداران پرسپولیس و همه مردم ایران تقدیم کرد. آرزو می‌کنم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد. حتما می‌دانید شرایط ما یک شرایط استثنایی و خاص است. ما در شرایط سختی مقابل السد بازی کردیم و شاید کسی تصور نمی‌کرد که بتوانیم در قطر، السد را شکست دهیم. به هر حال همدلی و وحدت رویه بچه‌ها به همراهی درایت کادر فنی باعث شد تا این موفقیت به دست بیاید. البته از هموطنان عزیزمان هم ممنون هستیم که با دعای خیرشان از پرسپولیس حمایت کردند. همچنین درایت کادر مدیریت باشگاه هم در این موفقیت تاثیرگذار بود.

وی ادامه داد: همه بازیکنان برای بازی با السد قطر همدل شدند و وحدت خوبی در تیم حاکم بود. بازیکنان به خوبی شرایط تیم را درک کرده بودند. غربت ورزشگاه السد از یک طرف و داوری عجیب داور سریلانکایی از طرف دیگر باعث شد تا بازیکنان با توان و تمرکز بیشتری وارد بازی شوند و خوشبختانه این برد خوب به دست آمد و امیدوارم که با دعای خیر مردم و تلاش مجموعه باشگاه این بردها ادامه داشته باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه باشگاه پرسپولیس چه تمهیداتی خواهد اندیشید تا شاگردان برانکو بتوانند در بازی برگشت فینالیست شده و به سوی قهرمانی آسیا بروند، تصریح کرد: خوشبختانه دو ویژگی خیلی خوب برای بازی برگشت داریم. اول اینکه بازیکن محروم برای این بازی نداریم و دوم اینکه می‌توانیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم و هواداران زیادی به ورزشگاه آزادی می‌آیند تا از پرسپولیس حمایت کنند. این مسائل انگیزه مضاعفی به بازیکنان خواهد داد.امیدوارم که با حضور هواداران بتوانیم در بازی برگشت مقابل السد هم سربلند باشیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

حاجی‌بیگی در خصوص اینکه پرسپولیس نماینده فوتبال ایران است و آیا عزم ملی برای کمک کردن به این باشگاه برای موفقیت در آسیا خبری هست یا نه، گفت: قطعا با توجه به شرایط فعلی کشور و اینکه یک نتیجه خوب و برد در آسیا می‌تواند روحیه بسیار خوبی به مردم تزریق کند این مسئله نیاز به عزم ملی دارد و یقینا مدیران و مسئولان کشور برای اینکه این شادی و نشاط را بین مردم به وجود آورند مطمئن هستم نهایت همکاری را با پرسپولیس خواهند کرد تا این تیم با توان مضاعفی بتواند مسیر موفقیت در آسیا را طی کند و درخشش ویژه‌ای در آسیا به وجود بیاورد. این مسئله دور از دسترس نیست و هم مدیران و هم مربیان پرسپولیس با همراهی بازیکنان و هواداران انگیزه زیادی برای موفقیت دارند و انشاالله به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

وی درباره اینکه برانکو قبل از سفر به قطر عنوان کرده بود مشکلات مالی وجود دارد و ۵ ماه است پول نگرفته و اینکه صبر او هم حدی دارد، ادامه داد: در ابتدا باید از محبت و عنایت آقای برانکو از طرف خودم و هیأتمدیره پرسپولیس تشکر کنم چرا که او شرایط باشگاه را درک می‌کند. برانکو حق دارد و امیدواریم که به زودی بتوانیم بدهی‌های خودمان را به او بپردازیم. می‌دانید که باشگاه شرایط سختی را سپری کرد و بحران عجیبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم که این مسائل حل شود و تاثیری در روند حرکتی ما نداشته باشد. ما الان به آرامش خوبی رسیدیم و شرایط فنی تیم ایده‌آل است. ان‌شاالله که مسائل مالی با درایت و کمک مسئولان حل شود. امیدواریم که بانک مرکزی عنایت ویژه‌ای به باشگاه ما داشته باشد تا بتوانیم مشکلات ارزی مربیان و بازیکنان خارجی‌مان را حل کنیم و این معضل را پشت سر بگذاریم.این مسائل دور از دسترس نیست و امیدوارم هر چه زودتر این مسائل محقق شود. البته قول‌هایی برای حل مشکلات ارزی به ما داده شده و امیدوارم این مسائل حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)