یکشنبه 23 فروردین (13:59)

مرجع خبری پرسپولیس : محمد مایلی کهن که حالا تبدیل به محمد مایلی جدید شده است این روزها کارهایش خیلی توی ذوق می زند . از عذر خواهی رسانه ای تا به حساب ریختن پول به حساب موسسات خیریه و شرط او برای مصاحبه با خبرنگاران!

.به هرحال از اینکه حاجی مایلی به فکر افراد ناتوان و درمانده باشد چیز عجیبی نیست .ولی محمد مایلی کهن باید یادش باشد

در این برهه او یک وظیفه دارد که ما را به جام جهانی ببرد .
وظیفه ای که اگر آنرا درست انجام دهد کل مردم را شاد ساخته است وآیا  بهتر از این، خدمتی به مردم می باشد ؟حاجی اینروزها باید تمرکزش فقط تیم ملی باشد .او اینروزها خودش روی خط برنامه ورزش 2 می آید و از کارشناسان استمداد می طلبد .
او در همین ابتدا دچار سردرگمی شده است .حاجی مایلی اینروزها زیاد از حد، اهل مشورت شده است و این خطرناک است .او باید به این نکته توجه کند اکثر مربیان موفق مربیانی هستند که خود تصمیم آخر را می گیرند .

او اینروزها در خیابان و زیر باران بهاری به دنبال رفع کدورتها می رود .حالا چرا تا به حال به فکر آشتی نبود به خودش مربوط است .شاید او منتظر فصل بهار بود، ولی آیا بهار حاجی بعد از حکم سرمربیگری تیم ملی رسید؟
حاجی اینروزها در برنامه اش از مدرک دکترای نعیم می گوید .فهمیدیم حاجی می دانیم پدر خوبی بودی و فرزند لایقی به جامعه تحویل دادی .راستی او از پسر دیگرش هم صحبت کرد که در واقع داماد خانواده است راستی حاجی فهمیدیم ایشان هم مهندس هستند و به تو تبریک می گوییم که خانواده ای موفق داری .. از ته دل برای شما پایندگی و سرفرازی را آرزومندم.
ولی حاج محمد آقای مایلی کهن، برای منه کارگر بی سواد، که مثل دکتر نعیم ،سواد ندارم این چیزها مهم نیست برای من جام جهانی مهمه برای من که روی داربست های  بلند خیابان میرداماد، بر بلندای آسمان از ترس به زمین نگاه نمی کنم آفریقا مهمه و دیدن تیم کشورم  در بازیهای جام جهانی .

دوست دارم پرچم ایران را برروی همین   داربست بعد از صعود تیم ملی  افراشته کنم و از دیدن عظمت آن، لذت ببرم .

حاجی از کارهای خیرت ممنون، ما را به جام جهانی ببر.

نوشته شده توسط : شاهرخ نظری

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)