پرسپولیس نیوز: کارشناس فوتبال ایران گفت: بودن سه نماینده از ایران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، سطح فوتبال ایران را نشان می‌دهد.

امیر حاج رضایی در مورد اینکه روز گذشته تیم فوتبال ذوب آهن توانست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود و حریف استقلال تهران در مرحله بعد شود و همچنین تقابل این دو تیم ایرانی در آسیا، اظهار داشت: به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است و نمی‌شود گفت کدام یک از این دو تیم صعود می‌کنند. البته قطعا دو تیم تلاش خود را برای صعود از این مرحله انجام خواهند داد و باید دید چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی افزود: ما از حالا خیالمان راحت است که در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا حداقل یک نماینده داریم. فرقی هم نمی‌کند که این تیم استقلال باشد یا ذوب آهن. به هر حال هردو تیم در لیگ برتر ایران هم باهم رقابت بر سر نایب قهرمانی دارند و همین می‌تواند بازی آنها را جذاب کند. قلعه‌نویی و شفر دو مربی کاربلد هستند که می‌دانند تیم هایشان باید به چه صورت با یکدیگر بازی کنند.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه، ایران تنها کشوری است که سه نماینده در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارد، گفت: بی دلیل نیست که ایران در رنکینگ آسیایی اول است. بودن سه نماینده از ایران در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا، سطح فوتبال ایران را در آسیا نشان می‌دهد. این موضوع سطح بالای فوتبال و لیگ داخلی ایران را می‌رساند. ما از این بابت خوشحالیم و با این کار سطح فوتبال ایران را به رخ قاره آسیا کشدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)