مرجع خبری پرسپولیس : علی سعیدلو جبیب کاشانی را به عنوان قائم مقام سازمان انتخاب می کند

علی سعیدلو در نظر دارد حبیب کاشانی را به عنوان نفر دوم ورزش انتخاب کند.رییس جدید سازمان تربیت بدنی که از روز شنبه فعالیت خود را در ورزش آغاز می کند احتمالا در روزهای اول کاری پستی جدید را به ساختار سازمان تربیت بدنی اضافه می کند تا طی آن حبیب کاشانی را به نفر دوم ورزش تبدیل کند.
علی سعیدلو ابن تصمیم را طی چند روز اخیر گرفته که حکم ریاست سازمان تربیت بدنی به نامش امضا شده.او طی چند روز اخیر چندین جلسه کاری را با حبیب کاشانی برگزار کرده و این تصمیم مشترک را با مدیر عامل سابق پرسپولیس گرفته است.
این درحالی است که بسیاری از اعضای فدراسیون ها به دنبال راهی هستند که در دوره چهارساله جدید ریاست فدراسیون مورد نظرشان را در اختیار بگیرند اما سعیدلو در اظهار نظری اعلام کرد که فعلا تصمیم به تغییر در فدراسیون ها را ندارد.نکته جالب اینجاست که معاون جدید محمود احمدی نژاد پست جدیدی در سازمان تربیت بدنی تعبیه کرده تا همه کارها را به نوعی به کاشانی بسپارد.در ساختار فعالی سازمان تربیت بدنی ، رییس دو معاون در بخش ورزش های قهرمانی و ورزش های همگانی که ساختار ورزش را هدایت می کند . اما طبق مدل جدید مدیریتی سازمان تربیت بدنی ، پست قائم مقامی را به عنوان جانشین رییس سازمان درنظر گرفته است . براین اساس انتخاب حبیب کاشانی به عنوان قائم مقام سازمان تربیت بدنی تقریبا قطعی شده و حکم او احتمالا در روز اول کاری علی سعیدلو اعلام خواهد شد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)