جمعه 4 بهمن (16:40)

مرجع خبری پرسپولیس : کارشناسان برجسته فوتبال ایران با اشاره به قوت گرفتن شایعه حضور ایویچ به عنوان مشاور پیروانی در تهران مدعی شد پیروانی باید نهایت استفاده را از حضور تومیسلاو ایویچ ببرد .

 کارشناس فوتبال کشور با توجه قوت گرفتن شایعه حضور قریب الوقوع ایویچ در پرسپولیس به عنوان مشاور پیروانی گفت: پیروانی باید در صورت آمدن ایویچ به پرسپولیس نهایت استفاده را ازاو ببرد.امیر حاج رضایی روز جمعه خاطرنشان کرد: حضور ایویچ روی نیمکت پرسپولیس می تواند به مربی جوانی مانند پیروانی بسیار کمک کرده و مفید باشد.
وی ادامه داد: ایویچ یکی از بهترین مربیان و مدرسین بین المللی است که باید به او اجازه دهند تا در صورت آمدن به پرسپولیس بتواند افکار خود را در تیم پیاده کرده و با بازیکنان روی تاکتیک های متفاوت کار کند.
وی افزود: حضور ایویچ در کنار پیروانی به مانند حضور روته مولر در تیم ایران در کنار علی دایی است . نقش ایویچ در تمرینات این تیم بسیار مهم است و این بهترین موقعیت برای پیروانی است تا بتواند از دانش ایویچ برای موفقیت خود و پرسپولیس استفاده کند.
کارشناس فوتبال با اشاره به بازی پرسپولیس در زمان قطبی اضافه کرد:

 زمانی که بازیکنان پرسپولیس با سیستم 1-3-2-4 قطبی بازی خود را ارائه می دادند نتایج قابل قبول می گرفتند ضمن آنکه بازی دلچسب و هجومی را هم از این تیم شاهد بودیم.
حاج رضایی در این رابطه گفت: به نظر من اگر پرسپولیس می خواهد در لیگ نتیجه بگیرد باید با 2 هافبک دفاعی بازی کند و این به دلیل بالا بودن سن باقری است که پیروانی در این صورت می تواتند بازی مثبتی را از او بگیرد.
حاج رضایی عنوان کرد: در واقع پیروانی باید سیستم را به 1-3-2-4 برگرداند تا در بازی های خود بتواند موفق عمل کند و به نظر من پرسپولیس هنوز هم می تواند جبران مافات کرده ونتایج ضعیف خود را با پیروزی های متوالی تغییر دهد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)