بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تا هفته هشتم که بازی کردم مشکل فنی نداشتم.

فارس ؛ احسان حاج صفی در مورد وضعیتش در تیم تراکتورسازی و اینکه به دلیل مسائل فنی، هفته گذشته مقابل استقلال به بازی گرفته نشد، عنوان کرد: برای من همه چیز روبراه است. من دوست ندارم به حاشیه بروم ولی برایم حاشیه درست می کنند. عده ای هستند که حاشیه را دوست دارند. اگر من کاری کرده بودم خبر آن به گوش خبرنگاران می رسید.

وی افزود: بازی نکردن من هم نظر سرمربی تیم است. تا هفته هفتم یا هشتم برای تیم بازی کردم و ‌آن موقع مشکل فنی نداشتم و حتما به تازگی مشکل فنی پیدا کرده‌ام. به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم.

حاج صفی در مورد اینکه گفته می شود نیم فصل قصد جدایی از تراکتورسازی را دارد و پیش از این هم گفته بود اگر مدیریت باشگاه تراکتورسازی اجازه دهد، می رود، گفت: من صراحتا نگفتم جدا می شوم. فعلا بازیکن تراکتورسازی هستم و این باشگاه است که باید تصمیم بگیرد. اگر آنها صلاح بدانند مشکلی برای معاوضه با بازیکن دیگر ندارم.

وی در خصوص بازی با سپاهان و اینکه برای این مسابقه در فهرست قرار دارد یا خیر اظهار داشت: من همراه تیم در اصفهان هستم. هر چه مربیان صلاح بدانند همان می شود. بازی سختی هم داریم. سپاهان همیشه نشان داده که مدعی قهرمانی است و تراکتورسازی هم می خواهد مدعی باشد. فکر می کنم چهره تیم های مدعی از نیم فصل دوم مشخص می شود. تیم های استقلال و پرسپولیس هر دو خوب می شوند. اصولا تیم های قلعه نویی در نیم فصل دوم بهتر می شوند. رقابت بین تیم ها اکنون نزدیک به هم است و همه چیز در نیم فصل دوم مشخص می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)