سه شنبه 29 بهمن(16:40)

مرجع خبری پرسپولیس : حاشيه ديدار پرسپوليس و ابومسلم

بازيكنان تيم‌هاي پرسپوليس و ابومسلم ساعت 15 و 30 براي گرم كردن وارد زمين مسابقه شدند اما رنگ پيراهن هر دو تيم قرمز بود. با توجه به ميزباني پرسپوليس، ناظر داوري به بازيكنان ابومسلم تذكر داد كاور آبي‌بر تن كرده و بدن‌هايشان را گرم كنند.

* بيش از 250 هوادار تيم ابومسلم كه از مشهد به تهران آمده و با حضور در ورزشگاه آزادي تيمشان را برابر پرسپوليس تشويق مي‌كنند.

* احمدرضا عابدزاده و عليرضا حقيقي زودتر از ساير بازيكنان براي گرم كردن وارد زمين چمن آزادي شده و به شدت از سوي تماشاگران تشويق شدند.

*تماشاگران پرسپوليس قبل از شروع مسابقه با سردادن شعارهايي درگذشت دايي پژمان نوري را به او تسليت گفتند.

* حسين بادامكي و محمد منصوري قبل از شروع مسابقه با مسئولان ابومسلم در كنار زمين براي لحظاتي صحبت كردند.

نلو وينگادا 30 دقيقه قبل از شروع مسابقه به داخل زمين ورزشگاه آزادي آمده و كيفيت چمن ورزشگاه آزادي را مورد ارزيابي قرار داد.

*وينگادا مانند ديدار گذشته پرسپوليس برابر استقلال، با پرچم قرمز به داخل ورزشگاه آمد و با رفتن نزد هواداران مورد تشويق آنها قرار گرفت.

*احمد رضا عابدزاده، افشين پيرواني و وينگادا با دسته هاي گل به سوي نيمكت ابومسلم رفته و از علي حنطه سرمربي ابومسلم استقبال كردند.

قبل از شروع مسابقه تيم‌هاي پرسپوليس و ابومسلم، هواداران به شدت علي كريمي را مورد تشويق قرار داده و خواهان حضور دوباره وي در تيم ملي شدند. تماشاگران رحمان رضايي را نيز به شدت تشويق كردند.

*محمدمنصوري، فرانك آتسو، حسين بادامكي و مهدي واعظي قبل از شروع مسابقه با دسته‌هاي گل به سوي نيمكت ابومسلم رفته و از كادر فني ابومسلم اجازه بازي گرفتند.

* رنگ پيراهن شهاب‌ گردان، دروازه‌بان تيم ابومسلم با رنگ پيراهن داوران مسابقه همرنگ بود. به همين دليل به دستور ناظر داوري وي قبل از شروع مسابقه پيراهن خود را عوض كرد.

* تماشاگران تيم پرسپوليس قبل از شعار مسابقه عليه امير قلعه‌نويي، سرمربي تيم استقلال شعار دادند.

* حميدشفيعي، بازيكن سابق سپاهان و استقلال كه هم اكنون عضو تيم ابومسلم است قبل از شروع مسابقه در چمن ورزشگاه آزادي رفت و براي لحظاتي با سپهر حيدري مدافع پرسپوليس صحبت كرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)