مرجع خبری پرسپولیس :
اردوي چهارشنبه شب بازيكنان پرسپوليس، در هتل اوين حاشيه هايي به همراه داشت كه در ذيل مي خوانيد:

جشن تولد كرانچار

بازيكنان پرسپوليس امشب در جشن تولد 53 سالگي زلاتكو كرانچار كه در پايان  برنامه روابط عمومي باشگاه برگزار شد، شركت كردند.
تولد كرانچار هفته آينده است اما با توجه به اينكه او در اين هفته به كرواسي سفر مي كند، باشگاه پرسپوليس پيشاپيش تولد او را جشن گرفت.


تشويق، هوار هوار

در بخشي از مراسم حبيب كاشاني با اشاره به تلاش فراوان و بازي خوب هوار ملا محمد در بازي با استيل آذين، از بازيكنان خواست بايستند و او را مورد تشويق قرار دهند. اين خواسته با استقبال بازيكنان مواجه شد و آنها نيز به گرمي هوار تشويق كردند. در جلسه گذشته هم ميثاق معمارزاده به خاطر عملكردش در بازي مقابل تراكتورسازي مورد تشويق قرار گرفته بود.

پيشنهاد ويژه
حبيب كاشاني اعلام كرد به 5 بازيكني كه به دليل مجموعه عملكرد خود در بازي با ابومسلم توسط كميته انضباطي و كارشناسان باشگاه انتخاب شوند، هديه ويژه اي تعلق خواهد گرفت.

تبريك به ملي پوشان پرسپوليس

در جلسه كه در اردوي هتل اوين برگزار شد، بازيكنان و مسئولان باشگاه پرسپوليس به ملي پوشان پرسپوليسي تبريك گفتند، البته اين تبريك به خاطر غيبت ميثاق در اردو، فقط شامل مجتبي زارعي شد.

جلسه كرانچار و آرفي

اشپيتم آرفي با وجودي كه در فهرست 19 نفره بازيكنان نبود ولي با لباس شخصي در هتل اوين حضور داشت و بازيكنان را همراهي كرد. قبل از شام نيز جلسه اي 20 دقيقه اي ميان كرانچار، آرفي و كاشاني برگزار شد.

حقيقي – نائيجي

براي دومين بار در اين فصل، زوج حقيقي و نائيجي در تركيب 18 نفره پرسپوليس به عنوان سنگربانان اين تيم حضور داشتند.

از جمع 19 نفره بازيكنان پرسپوليس در اردوي هتل اوين، فردا يك نفر از تركيب بازيكنان حذف مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)